Ding dong - det er blevet juni......

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by MetteboDeluxe »

Tak skal I have :heidio:

Ih altså. I går vandt Timmi sin første klasse på dejlige Dusty. Godt nok var de kun 2 i klassen og den anden blev disset, men hun red stadig fejlfri i både hovedrunde og omspringning så det var lidt sejt.
Og i dag vandt hun så en springklasse til elevstævnet på Nye Pony :wow: Det bliver snart ikke bedre :elsk:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by nanna1979 »

Jeg har været på job i dag, gjort rent ved vores nye stueplante aka Arthur kanin :elsk:
Image

Arthur er vores medlidenhedskøb :mettebo: :mettebo: Men han er sgu meget nuttet alligevel :ehj:

Image
Han er en seriøs gravemaskine - og da jeg ikke er vild med tørv i hele stuen, har han fået kattekassen med tørv og hø i :hhansen:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by nanna1979 »

Tillykke med job Mette og med graviditeten stardancer
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by Intunia »

Hold nu op, jeg føler mig som en god husmor, når jeg har ferie.
I dag har drengen og jeg været en tur gennem bakker og krat for at høste hyldeblomster ved et træ, der står i en 3000 år gammel stendysse. Vi har opdigtet en hele historie om en troldmand fra forsvundne tider, der ligger begravet og omgiver stedet med supermeget kraft. Så har vi lavet hyldeblomsterne til kraft-saft! og høstet et par kilo jordbær som er lavet til marmelade og nu står og køler af, mens der er grydebrød af øko OG biodynamisk mel i ovnen.
Total "feel good! søndag!
:aribeth:
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by annetteB »

Jeg hader midsommer. Med had. Hvad fanden er meningen med, at daglængden nu allerede går den gale vej og før vi ved af det er det vinter igen :-(
Og hvis ikke man allerede er deprimeret, så bliver man det da af alle de folk som står og kvæder om at freden kan findes hvor hjerterne aldrig bliver tvivlende kolde.....mens de begejstret betragter et bål med en brændende kvindefigur. Grumpf.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by stinemull »

Min lille bøg sammen med hans bedste.

Image
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by misssophie »

det er altid godt at have et bøgetræ i nærheden,- man ved aldrig hvornår man får brug for et...

har ryddet op og ud i drivhuset, så vi kan sidde derude og spise i aften, uden at få edderbørger i håret.... :-o

skal ud at købe jordbær, for vores egne 140 planter giver jo ikke en skid i år.... :mettebo:
Misssophie
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by HeidiO »

misssophie wrote:det er altid godt at have et bøgetræ i nærheden,- man ved aldrig hvornår man får brug for et...

har ryddet op og ud i drivhuset, så vi kan sidde derude og spise i aften, uden at få edderbørger i håret.... :-o

skal ud at købe jordbær, for vores egne 140 planter giver jo ikke en skid i år.... :mettebo:


Øv med jordbærrene. Vores har givet ok, men ikke helt så meget som sidste år.
Manden fabler om at få et større jordbærbed, men det bliver nok først til næste år. Hestene skal lige spise de 4 wrap der står på stedet, hvor bedet skal bo :heidio:

Jeg synes det er helt utroligt, hvad der dukker op i drivhuset af både edderkopper og fluer, de må nyde at lune tæer derinde.
Heidi
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by Intunia »

annetteB wrote:Jeg hader midsommer. Med had. Hvad fanden er meningen med, at daglængden nu allerede går den gale vej og før vi ved af det er det vinter igen :-(
Og hvis ikke man allerede er deprimeret, så bliver man det da af alle de folk som står og kvæder om at freden kan findes hvor hjerterne aldrig bliver tvivlende kolde.....mens de begejstret betragter et bål med en brændende kvindefigur. Grumpf.

Jeg er helt på linje med dig desangående afbrænding af kvinder på bål. Hvad sker der egentlig lige for det?
-jamen det er jo bare en tradition. det skal man ikke lægge så meget i... og bla bla.
Jeg mener man er nødt til at være konsekvent og tage afstand fra den rædselsfulde symbolik og eventuelt erstatte heksen med et lille negerbarn istedet for!
Så var der nok nogen, der ville få pølsen galt i halsen!
:hhansen:
bla bla bla
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by MetteboDeluxe »

Det er vel lige så lidt en kvindefigur som en fe ville være det. Eller en trold. Eller en varulv. Den er vel et symbol på det onde.
* Kendt for :mettebo: *

* G
Post Reply