Ding dong - det er blevet juni......

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by nanna1979 »

Jeg må altså af med lidt morpral :ehj:

Min datter kan jo synge, ikke bare sådan falsk og sådan, men rigtig synge - og har flere gange sunget foran publikum ( hvilken ungen er total uimponeret over :mettebo: )

Nå men så på vej hjem i bilen her til aften siger hun henkastet, at hun har "aflagt" sangprøve i dag til kor ( vist nok kirkekoret) at han syntes, hun sang smukt ( som alle de andre synes mor ). De skulle læse en salme op, øve skala og synge en sang af frit valg. Sarah Amalie sang den her: https://www.youtube.com/watch?v=SZCul8AHiIE

Den synger hun også smukt :elsk: :elsk:

Nå men ihvertfald så vil de gerne høre noget mere af hende, så vi hører jo nok nærmere

Morpral sådan en tirsdag aften beklager :roed:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by MetteboDeluxe »

Pral endelig Nanna, det er da super sejt af hende :heidio:

Timmi var testrytter ved Susan i weekenden. Hun fik rigtig meget ros og Susan er nu en af hendes nye idoler.


Image

Utroligt som underhalsen er forsvundet på det år



Image

Jeg syntes han var køn dengang, men nu er han jo smuk.

Daten gik fint forresten. Og vi har skrevet over 1000 beskeder siden. Vi mødtes igen mandag og i går syntes han så vi skulle defineres og han var ikke forelsket og ville ikke såre mig :doed: :brok: :mur:
Jamen for h... jeg er sk* da heller ikke forelsket. En dag ad gangen Musse. Nå. :mettebo:
* Kendt for :mettebo: *

* G
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by stinemull »

Hvor er Timmi og pony fine.

Bare sig til daten at du bare trænger til vild sex og så kan i tage den der fra. Det siger han sikkert ja tak til.


har fået et tilbud om at bytte Nico for en pony på 140. Det frister mig lidt. Må se om vi kan finde ud af noget. Barnet er jo ved at være stor nok til egen pony eller det der....
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by BeritH »

BeritH wrote:Her startede juni med besøg af ræven. Den har slået alle høns og formentlig den ene af ænderne ihjel. Den sidste and er såret og skal til dr. dyr i dag. Så må vi håbe at den klarer sig.

BeritH


Den forsvundne and er vendt uskadt tilbage og den sårede er nu i dyrlægebehandling og ser ud til at klare sig :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by Frieser9460 »

Mette, må jeg spørge, hvordan I har trænet den dersens underhals væk på pony?? Det ser dælme godt ud. :askepot:
Og jeg har en Jack, som også har en lille smule underhals, jeg gerne vil have trænet væk...

Stine, jeg kan da godt forstå, du er nødt til at morprale. Det er da skønt med sådan en dygtig og talentfuld datter. Så må man gerne være stolt. :hhansen:

Godt, at anden vendte hjem igen i uskadt tilstand, Berit, og at den anden også ser ud til at komme sig igen. Dumme ræv, altså!

Jeg glæder mig til ferie, når jeg går hjem i dag kl. 16... så håber jeg, de gode varsler for pinsevejret kommer til at holde. :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by nanna1979 »

Frieser sidst jeg tjekkede var det mig, der havde en datter og ikke Stine :lea: :lea: Måske Stines knægt er meget feminin :viben: :viben:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by nanna1979 »

nanna1979 wrote:Vi har haft en suveræn skøn weekend :elsk: :elsk: Flere af dem tak :katiekat:

Og bare fordi, så skal I også lige se vores skønne sommerfold - synes det er sådan et fedt billede :elsk:
Image
Sorina til venstre, Athea i midten og Ranjan til højre



Og nu vi er ved det frieser, så var det også "mine" gule og ikke Heidis gule, der blev vist :mettebo: :ehj: :skoer: :kindkys:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by Pia »

Fårk hvor du hænger dig i detaljer nanna :hhansen:
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by nanna1979 »

Pia wrote:Fårk hvor du hænger dig i detaljer nanna :hhansen:

Jeg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed det - men altså :druk:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by MetteboDeluxe »

Jamen hun har bare redet ham uden at tvinge ham ned. Det hjælper når man ikke er for tung/stor til ponyen som tidligere ryttere var.

Stine tak for rådet, det var også min første tanke :anonym: Men det er bare ødelagt. Den der spirende interesse og nysgerrighed er væk.
* Kendt for :mettebo: *

* G
Post Reply