Ding dong - det er blevet juni......

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by 99E »

aribeth wrote:Et år tilbage, men jeg har jo også fået 50% af mine børn undervejs i studiet.

50% - det lyder som om du har så stor en flok, at det ikke er værd at tælle... :viben:

Tillykke med det megaflotte resultat. :jeanie:
Håber, nogen giver dig en præmie.
Jeg giver gerne kage for at fejre det, men så må du selv komme op efter det... :lea:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by aribeth »

Fedt intuina! Tillykke med 10-tallet... Og tak alle jer andre. Jeg har en virkelig god evne til at tvivle på mine egne evner og få talt mig selv ned i niveau, så det er rart at opleve det ikke står helt så slemt til i virkeligheden. Med to 10-taller, to 12-taller og et enkelt kedeligt 4-tal i ude. indtil videre, begynder det da at se ud som jeg ikke bare KUN er heldig :hhansen:
Jeg går først på ferie mandag hvor jeg har endnu en eksamen som jeg godt nok ikke orker lige nu, men det skal jo gøres... Suk.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by aribeth »

Jeg har da fået karakterpenge af min far :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Nej aldrig for gl.

Post by Illum »

Til karakterpenge.

Hjertelig tillykke med de flotte tal.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by Lena »

Tillykke med de flotte karakterer......... Ja, der er vist ingen tvivl om at du er dygtigere end du selv tror på..... Jeg ved ikke hvorfor du ikke tror på dig selv, men det burde du gøre lidt mere i.....
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by aribeth »

Nårh, men det var nu ikke så meget jeg fik, lidt mere end en plov... og en middag!

Ja, jeg har haft nogle uheldige lærere, der ikke forstod at give mig kvalificeret selvbestemmelse gennem omdannende inderliggørelse og var herredårlige spejlende slevobjekter... (jow, jeg læser op til pædagogikeksamen.... gæt en teoretiker! :hhansen: )

Sådan en slags lærer skal jeg IKKE være!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by stardancer »

Jeg er ikke så meget herinde pt. Plejer heller ikke at skrive så meget godt nok men jeg følger normalt flittigt med herinde, men der sker bare så meget i mit liv pt.

Jeg går på kursus på ADHD'er, et forløb for 6 mdr som slutter slut oktober. Det er kun 3 x ugentligt men det er HÅRDT og lærerigt :askepot: de første mdr var rigtig hårde fordi jeg jo ikke har hyperaktiviteten og de har stort set alle de andre på holdet (vi er 9 i alt), så jeg har været og er stadig dødtræt i hovedet når vi når over frokost - så er jeg bare brugt :traet:

Samtidig med det, er min mor blevet syg, vi troede jo det "bare" var fordi hun er alkoholiker, og forbruget der gik amok der lavede rod med hende men det viser sig at hun har en hjernesvulst :oeje: Så hun er pt. indlagt på sygehuset i Slagelse og skal på onsdag indlægges på Riget, så skal de så finde ud af om de kan tage den ud. Mistanken går jo på kræft så det er rigtig svært at holde modet oppe, men glæder mig over at 9 dages indlæggelse har gjort min mor mere klar i hovedet end hun har været i årevis :askepot: Dels er der jo ikke alkohol at få, og dels for hun væske nok nu OG hun får ikke lov at lade være med at spise, og er faktisk blevet sulten igen nu efter hun får 3 måltider dagligt :jeanie: Hun spiser stadig ikke så meget som hun burde men hun spiser dog noget.

Så blev jeg faster i onsdags, til en dejlig lille dreng der skal hedde Nick - ih hvor det klæder min lillebror med en baby i favnen - han skulle ellers ALDRIG have børn, de lugter, larmer og er dumme og grimme :viben: Men glæder mig til hans kæreste er kommet ovenpå efter fødslen og er klar til barselsbesøg - det var en hård og meget hurtig fødsel så har fuld forståelse for at man lige skal komme sig lidt oven på det :linski:

Og som jeg afslørede for noget tid siden, skal vi jo selv have en baby til Nytår :elsk: jeg var til nakkefoldscanning i torsdags og vi offentliggjorde det igår, så nu ved alle det :anonym: men folk er så glade på vores vegne, og min far blev så overrasket og glad, og var da lige mand for at klare det første mavegrams, selvom der endnu kun er fedt :lolskilt: Men han skal mobbes skal han - han praler altid med at han kan se på kvinder om de er gravide inden de næsten selv ved det, og han opdagede ikke en pind i går, han lagde ikke engang mærke til Tobias storebror-bluse :hhansen:

Nå, men i skal da lige se både den kommende storebror i sin fine bluse, og scanningsbillede af den lille ny :linski:

Image

Image
/Sofie
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by MetteboDeluxe »

Ih tillykke :heidio: Til Aribeth og Stardancer og alle der ellers føler de fortjener det!

Jeg har fået arbejde. Fra på mandag. Jeg skal være sådan en telefon support en. Tror det bliver sjovt!
* Kendt for :mettebo: *

* G
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by stinemull »

Tillykke med jobbet.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by HeidiO »

MetteboDeluxe wrote:
Jeg har fået arbejde. Fra på mandag. Jeg skal være sådan en telefon support en. Tror det bliver sjovt!


Tillykke :fest:


Jeg venter på at klokken bliver 19 og vi skal til fødselsdag hos min sviger. Gider absolut ikke, men nænner ikke at lade manden tage af sted alene. Forhåbentlig har hun også inviteret andre :anonym:

Og nu har vi lige fået 10 sekunders styrtregn, det batter jo ikke noget som helst, må danse mere regndans!
Heidi
Post Reply