Halloooo......... Det er altså maj!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Lena »

Og hvilken skøn måned vi går i møde!!!!

Jeg elsker maj måned med alle de dufte og skarpe farver der pludselig dukker op.

Maj startede for mit vedkommende med et 25 års jubilæum...... Ikke at jeg helt forstår at der er gået 25 år! Nå, men jeg havde en skøn dag, som var helt efter mit hoved.....

Jeg er på efteruddannelse og har lidt for god tid, da jeg er frikøbt fra jobbet i 7 uger....... så der skal hankes op i FruG og lægges en læseplan som SKAL overholdes......

Planen for i dag: - muge stald, ringe til hestetræner......... LÆSE, LÆSE og LÆSE!!!

Slå igang FruG!!!!!!! :mettebo:

Ha en skøn dag!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by HeidiO »

Hep hep Lena, jeg spår at der også bliver plads til overspringshandlinger :hhansen:


Jeg har lige lukket hønsene ud, inden jeg åbnede døren ind til stalden, kunne jeg høre den der meget højrystede lægge-æg-lyd de kan præstere.
Da jeg kom ind i stalden viste det sig, at det var hanen der sagde alle lydene :ehh: og damerne lå stadig i redekasserne.

Weekenden byder ikke på de vilde planer. Der er internationalt kørestævne på Dortheaslyst, de kører maraton lørdag og kegler søndag, så måske vi triller forbi og kigger.
Heidi
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Lena »

He he...... Overspringshandlinger?? Hvad mener du?!! Nu har jeg sat et midlertidig hegn op omkring stalden og de Dahliaer der er plantet der...... så hundene ikke tramper dem ned inden de kommer op.

Jeg har fået lavet en aftale med en træner som gerne vil komme og lege med os.... Stalden er ordnet og der er revet udenfor..... og så har jeg opdaget at det jeg skal læse til mandag......... ér læst, så jeg kan med god samvittighed lave overspringshandlinger resten af dagen :hhansen: Men jeg kunne jo også give mig i kast med det næste på litteraturlisten...... :peg:
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by misssophie »

så er tiden kommet hvor jeg går i gang med den fede svensker igen, så han kan blive mindre fed.
han er jo en uvoren unge som kan blive ret fyskisk i sin opførsel, så jeg har ikke haft lyst til at bokse med ham, med den ryg jeg har.
men jeg føler mig lidt mere solid i ryggen nu,- så nu kan vi tage kampen op igen. (til dagligt er der intet uvornt ved ham,- det er kun så snart man beder ham gøre noget andet end det han plejer,- fx at gå 7 meter til højre i stedet for ligeud...)

om lidt skal jeg hente ham den langhårede i lufthavnen, han kommer hjem fra Holland i weekenden...

have og striglefrokost bliver det også til i weekenden
Misssophie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by 99E »

Ja, det er det.
Og 1. maj var en rigtig, rigtig god dag.

Og eftermiddagssolen på altanen blev udnyttet:
Image
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Frieser9460 »

Hold da op, hvor din runde svensker lyder som min stædige irlænder, MissSophie, haha. :viben: Så længe man laver noget, han kender og er enig i, er han den sødste og nemmeste i hele verden, men så snart han skal noget nyt, SÅ skal der diskuteres... og så er 155 cm koldblod sgu alligevel en smule imponerende at skulle flytte rundt på... :roed:

Her sidder jeg og glæder mig til WEEKEND!!! Ikke, at det bliver en weekend, hvor der bliver meget tid til at sidde på måsen og slappe af, bevares, men jeg skal da i det mindste ikke på arbejde... :jeanie:

I aften skal kæresten og jeg hygge med hjemmelavet pizza, god rødvin og en god film, som det er blevet vores helt egen fredagstradition at gøre. Og i morgen går turen til Aarhus, hvor vi først skal en tur i Den Gamle By og dernæst til kaffe hos min søster. Til sidst skal vi så liiiiige hente en fugl... og så hjem igen.

Søndag skal jeg på fugletur med kæresten og en, jeg skal møde "i virkeligheden" for allerførste gang, da hun meget gerne vil se Bygholm Vejle, men ikke har bil, og jeg derfor er kommet til at love at hente hende i Aalborg og tage hende med på rundvisning. :linski: Det skal nok blive hyggeligt... :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by HeidiO »

Arghhh, hvor syg er en telefon, som periodisk bliver så varm, at man ikke kan holde om den? Den blev syg da jeg først tabte den ud af bilen uden at opdage det, og bagefter trådte på den :traet:

Jeg gider ikke have ny telefon, den jeg har er den perfekte størrelse. Dem man kan få nu er beregnet til kæmpe hænder :oeje:
Heidi
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Frieser9460 »

Tjah... så længe, den rent faktisk fungerer, så er den vel ikke mere syg, end du kan bruge den... men du skal nok ikke regne med at kunne få den helbredt, hvis du sender den på sygehuset... :ehh:

Hvad er det for en model?
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by HeidiO »

HTC one S
Heidi
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by BeritH »

HeidiO wrote:Arghhh, hvor syg er en telefon, som periodisk bliver så varm, at man ikke kan holde om den? Den blev syg da jeg først tabte den ud af bilen uden at opdage det, og bagefter trådte på den :traet:

Jeg gider ikke have ny telefon, den jeg har er den perfekte størrelse. Dem man kan få nu er beregnet til kæmpe hænder :oeje:


Hmmm........... jeg ville nok bytte den ud alligevel. Jeg kender et tilfælde hvor skidtet rent faktisk eksploderede :wow: :wow:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply