Halloooo......... Det er altså maj!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by stinemull »

Trænger seriøst til ro og afslapning efter en hel dag alene med en 1½ årig i selvstændighedsalderen og midt i et udviklingsspring pga. sprogudvikling.

Vi har hygget os meget, men ind imellem har det godt nok krævet at moderen lige trak vejret dybt ned i lungerne og fandt på smarte afledningsmanøvre. Nu sover barnet næsten og jeg har fortjent en is.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Pia »

Jeg har været til DHE-træf med ældstebarnet.

Megahyggeligt!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by misssophie »

stald, gæster, hundegåtur, drivhus, restaurant, stald, træt, godnat :skoer:
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by aribeth »

Opgave, lur, opgave, børn, leg, opgave, have, planteplante, opgave, børn, naboer, pizza, øl, opgave, seng.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by HeidiO »

Vi har lige hentet et par pallerammer i Silvan, jeg har et græskarprojekt der skal bo der. (Sådan ligesom af mangel på plads i køkkenhaven, nu jeg også har nogle fine bønner der skal være plads til derude :hhansen: )

I Silvan havde de en hel vogn med blomster som manglede lidt kærlighed til 5 kr. pr. stk. Så der røg 15 spanske marguritter fyldt med knopper med hjem, jeg havde bare glemt at jeg har plantet tomater i alle krukkerne :ehh:

Nå, jeg må i stalden og se om der skulle gemme sig nogle krukker et sted :heidio:
Heidi
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by stinemull »

Jeg er også træt af at jeg allerede har fyldt alle krukker og kapilærkasser med diverse. Drivhuset er også helt fuldt og der står stadig peberfrugter på badeværelset og venter på udplantning.

pony har været en stjerne, har købt nyt bid og det fungere bare så godt. Fik også redet den gamle hvide ponyhest. Han havde ørene helt fremme på hele turen, han trængte vist til en tur med mig i stedet for bare med barnet.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by misssophie »

det er jo sindssygt...

21 grader kl 7,30 om morgenen i maj!!!
Misssophie
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by stinemull »

Det er da så lækkert vejr.

Fantastisk ridetur med veninde. Hun på ponyhesten og jeg på pony.

Pony er simpelthen så nysgerrig. Når han ser noget farligt glor han lige på det og vader så beslutsomt hen og snuser til det. Kunne jo være det kunne ende med at give kiks.
Tror den fugl han snusede til synes han var pænt træls og jeg var lige ved at falde af så forskrækket blev jeg. Pony blev slet ikke bange, det var jo bare en fugl. Stakkels fugl, den lå sikkert og rugede i det lange græs.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by 99E »

Byens bedste urtepottesælgerbiks er ved at lukke - og har ikke flere store terracottapotter... :graed:
Heldigvis ville naboen gerne bytte tre potter for noget rødvin - så der er stadig håb for den minimalistiske arktiske køkkenhave... :jeanie:
Der skal plantes nogle tomatplanter om, og der skal plantes squash - og måske græskar.
:aribeth:

Vejret?
Koldt.
Oftest gråt.

Men i går var det sejlvejr - og vi kom hjem med solrøde kinder og kolde næser.
Her: Præstefjorden...
Image
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Frieser9460 »

Er der nogen, som ved, hvor man får substral til heste?? :hhansen: :hhansen:

Eftersom pony fylder 3 år i morgen, skulle jeg jo lige have ham målt, da min mor var på visit med sit stangmål i weekenden... og den lille rod er ikke vokset så meget som en milimeter, siden jeg målte ham i efteråret. Så han må gerne lige komme i gang og snuppet i hvert fald 5 cm mere... :linski:

I øvrigt fik jeg en tør kommentar fra min mor, da vi skulle måle ham, og han nærmest bogstaveligt talt gik direkte ind i favnen på mig: "Man kan sandelig godt se, hvis pony han er!" Haha... selvfølgelig er han da "mors dreng". :elsk:

Lige nu glæder jeg mig til, at jeg i morgen kl. 10 går på mini-ferie... uh, det bliver godt! :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply