Halloooo......... Det er altså maj!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Pia »

Tror altså også du skal droppe den telefon og finde dig en anden Heidi. :plop:

Man kan godt få telefoner til damehænder stadigvæk, jeg gider heller ikke de der store :mikkel:

Weekenden står på have, gartneri, hygge og så skal jeg forberede spørgsmål til afgangsprøven, til mine elever i Fysik/kemi.
Min klasse har også trukket biologi, som jeg også har haft dem i, så det bliver lidt af en ilddåb for mig at få afgangsklasser op i år. Heldigvis er eleverne glade for lodtrækningen, så de må jo føle sig godt klædt på og hvis de er rolige, så kan jeg vel også være det :skoer:

Nu står den på bøf, kartoffelsalat og rødvin :elsk:
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Susmh »

For første gang i lang tid har vi en weekend hvor vi ikke er booket til noget, så nu har datteren lagt sig syg i stedet...
Susanne

Always look at the bright side of life.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by misssophie »

Jamen Frieser, jeg tror det er lidt koldblodsagtigt, den måde at opføre sig på.

heldigvis er mit kræ ikke udstyret med verdens største intellekt,- han er en sød dreng, men meget simpel og forudsigelig i sin opførsel.
det gør ham så ikke mindre stædig......han er heldigvis ikke ond (mere...), men når man presser ham det mindste skal man lige være lidt vågen og passe på sig selv,- han er jo ikke ligefrem en elegant balletdanser...

men det er sjovt at have de forskellige temperamenter sammen,- fra fuldblod over "mellemblod" til koldblod,- og det er bestemt koldbloden der er varmest i knoppen.
Shetlænderne til gengæld, er er jo en fornøjelse,- de løber jo ligefrem hen for at komme helt tæt på en traktor der kører med en fræser bag på. dem skal man holde væk fra farlige ting,- hvor at man har det modsatte med hestene...
Misssophie
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Lena »

He he........ Fed Nordsvensker eller fed Slesviger....... same same..... :viben: UNIK er ikke og har aldrig været ond, men hvor kan man dog komme til skade med det store tunge basser bare fordi de er........ tunge!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Glory »

Det er maj....og jeg kom lige forbi Strigler.

Eftersom jeg måtte forsøge et par gange, inden jeg ramte det rigtige brugernavn og password, så må jeg vist erkende, at der går bare en anelse for lang tid imellem, at jeg er forbi her :roed:

Nå men glædelig maj til alle!! :gave:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by aribeth »

Hej PIAAAAAAAAAAAAAAA!

Nå, men Heidi, kan du ikke købe M7eren af HTCeren? Den er altså ikke gigantisk i forhold til M8eren...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by 99E »

Glory wrote:Eftersom jeg måtte forsøge et par gange, inden jeg ramte det rigtige brugernavn og password, så må jeg vist erkende, at der går bare en anelse for lang tid imellem, at jeg er forbi her :roed:

Og det har du tænkt dig at rette op på nu, ikke?! :brok:
:jeanie:
Velkommen tilbage! :fest:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by HeidiO »

Jeg har været ude at gramse på telefoner, er i tænkeboks... Den 'gamle' HTC One kunne godt være en mulighed, ligeså en LG G2 eller en Sony Z1 compact.

Hovedgaden er i dag lavet om til biludstilling fra alle forhandlerne i byen, og det lykkedes os at komme igennem udstillingen uden at købe en ny bil *stolt* :fest:
Man kunne ellers godt blive fristet :hhansen:
Heidi
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by 99E »

Jamen hvad er det?

Image
Det er jo en meget stor kranbil med en lille, fin båd!
Og så skulle den bare sænkes 4 meter ned og lægges fint i vandet - og så sejlet hen til de p.t. liiiidt overfyldte bådebroer og spændes fast.

TaDAAAAHHHHH! :jeanie:
Image

Fordi det ikke er alle flydebroer, der er lagt i vandet endnu (man venter på, det andet havnebassin er isfrit...), er der lige nu "fri brug" af de broer, der ER i.
Helt tilfældigt (og ret heldigt) var vores permanente plads ledig i går - så vi satte fastmonterede fortøjningsreb på - så burde vi være sikre på, båden også kan ligge der når vi har været på den første lille smuttur.

I dag skal der lige ordnes nogle småting, og så er vi klar til at sejle. :gunni:

Og jeg skal have talt vores frøbeholdning op og se, om vi mangler noget (ud over et par store krukker mere) til årets vindueskøkkenhave. :annette:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Pia »

For pokker hvor det blæser op, det har jeg da ikke bestilt!?

Vi er hjemme igen, efter hyggeligt besøg og afhentning af pallerammer hos Sophie og Berit. Jeg er stadig mæt :hhansen:

Jeg er kommet til at at glemme at begrænse mig på planteskolen, så vi har en del planter der skal plantes ud nu, der er også alvorlige overvejelser om et drivhus mere, meget snart :skoer:

Lige nu tænker jeg, om ikke vi bare burde spise let aftensmad i sofaen og se en god film, men hvilken....
Post Reply