Halloooo......... Det er altså maj!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by MetteboDeluxe »

Ih Ped, jeg krydser fingre for at det bare er noget muskelværk. Hvornår skal du ind? Er du bekymret?

Her tordner det. Jeg elsker torden! Skal ind og snakke med lægen senere. Købte små baller hø af den sødeste hømand i går.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by annetteB »

Jeg krydser også fingre, Ped.

Her pisser det ned og jeg har blærebetændelse gro første gang i mere end tyve år. Det har jeg så ikke savnet at have.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by 99E »

annetteB wrote:Jeg krydser også fingre, Ped.

Her pisser det ned og jeg har blærebetændelse gro første gang i mere end tyve år. Det har jeg så ikke savnet at have.

Blærebetændelse er en virkeligt dårlig opfindelse...

Her har vi... Snevejr.
Mikkel er kun med nød og næppe kommet hjem efter 2 uger i DK - ved begge landinger (Danmarksflyet i Kangerlussuaq + indenrigsflyet til Nuuk) var det tricky at få flyet ned imellem skyerne og sneen.
Man kan sige meget om Air Greenland - men deres piloter er megaseje. Deres evne til at skrue flyet ned gennem et mikroskopisk hul i skyerne, mellem fjelde og kastevinde og hvad ved jeg er... Imponerende.
Ikke så sært, der er tradition for, passagererne klapper ad piloterne som tak, når flyet står sikkert på jorden.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by misssophie »

her syd for Køge har der været ulideligt varmt og trykkende hele dagen, med 28 grader det meste af dagen,- og stadig 26 grader ved 17-tiden.

først nu er det begyndt at lufte og temperaturen faldet,- dejligt!

-så nu er vi bare spændte på om vi får skybrud, hagl, torden osv... så må vi se om vi skal have gang i pumpen på gårdspladsen,- for afløbet kan ikke helt følge med, og så ender det med at Berit´s nederste etage bliver oversvømmet via hoveddøren (og så bliver hun eddikesur...) :hhansen:
Misssophie
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by misssophie »

prøv Fringe, syret og god og meget anderledes

håber de finder ud af hvad der er galt med nakken. måske det er det gamle problem igen?
Misssophie
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Intunia »

smukke-ped wrote:
Hvad skal jeg ellers se på Netflix. House of cards er set.....dexter er set...


De 2 første sæsoner af Spartacus er gode. Der er noget ok hankøn at kigge på,..og sex!
bla bla bla
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by misssophie »

jeg gider normalt heller ikke overnaturligt, men lige denne serie er så langt ude at jeg blev fanget af den...den er overnaturlig på en helt anden måde end ellers set.

ellers : Sherlock, orange is the new Black, braking bad, eller weeds
Misssophie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Godzilla »

Krydser fingre Ped. XXXXX

Jeg har været til flere clairvoyante personer som prøvekanin ifbm deres uddannelse. Det har godt nok været.....overraskende!! :wow:

Og hvor har det været fantastisk med sommervejr :jeanie: Min have er et kæmpeprojekt som jeg ikke kan overskue, så det lader jeg være med. Jeg nusser lidt rundt. Planter noget, fjerner noget ukrudt, slår græs og drikker kaffe på terassen. Meget hyggeligt :heidio:

Æseldyrene trives :elsk: :elsk: :elsk:

Gamle Mis Donna havde en rigtig grim hoste. Hun er blevet behandlet af flere omgange med antibiotika og ormekur men hosten blev ved med at komme igen. Hun fik røngtenfotograferet lungerne og der var heldigvis ikke noget at finde der. Så nu er hun på noget andet antibiotika og hosten aftager :jeanie: Ellers er hun gået totalt i barndom. Hun farer rundt ude i haven og er vild. Kaster sig omkring i sofaen og fanger "ting." Når vi går i seng skal hun lige dræbe min ledning til mob.opladeren. Så hun er heldigvis frisk og glad. :elsk:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by MetteboDeluxe »

Supernatural! Suk nogle søde hovedpersoner... Men som titlen antyder er den noget... overnaturlig. Ellers er White Collar også god.

Jeg har måske mødt en fyr. Hentede hø ved ham torsdag og har sms'et med ham lige siden... Nogen med krystalkuglerne fremme?
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by 99E »

Jeg er i gang med "Revolution" - fordi de sender den på Zulu denne uge.
Det er en post-apokalyptisk Sci-fi-serie.
Den er vistnok også på Netflix.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply