Halloooo......... Det er altså maj!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by 99E »

Jah, det var ikke slemt...

Image
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by BeritH »

Pia wrote:For pokker hvor det blæser op, det har jeg da ikke bestilt!?

Vi er hjemme igen, efter hyggeligt besøg og afhentning af pallerammer hos Sophie og Berit. Jeg er stadig mæt :hhansen:

Jeg er kommet til at at glemme at begrænse mig på planteskolen, så vi har en del planter der skal plantes ud nu, der er også alvorlige overvejelser om et drivhus mere, meget snart :skoer:

Lige nu tænker jeg, om ikke vi bare burde spise let aftensmad i sofaen og se en god film, men hvilken....


Ja, det er blevet skidekoldt. Vi var ude og lave ponyhegn her i eftermiddags, så de kunne få lidt mere plads, og jeg var fuldstændig stivfrossen, da jeg kom ind. Så jeg var NØDT til at spise et stykke kage mere :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by stinemull »

Lækker båd.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Glory »

Og det har du tænkt dig at rette op på nu, ikke?! :brok:

Jeg har alle de bedste intentioner.
Jeg tror lidt problemet er, at jeg ikke kan logge in fra hverken bærbar eller telefon - jeg får besked om at jeg er uønsket og bedes hoppe i havet...eller sådan ca. noget i den stil :ehh:
Så jeg kan kun komme på fra den stationære, og det er bare ikke særlig tit, at jeg gider at sidde ved den.

Lækker båd Ninie!

Jeg skal bruge maj på, forhåbentlig, at finde ud af hvornår Vanilla er hestegal, så hun kan blive bedækket.
I de tre år jeg har haft hende, har jeg aldrig bemærket, at hun har været det, så det er bestemt ikke noget hun reklamerer med.
Og hvis ikke jeg finder tidspunktet i løbet af maj, så må hun sprøjtes i brunst.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by 99E »

HeidiO wrote:Jeg har været ude at gramse på telefoner, er i tænkeboks...

Det lyder som en god ide...

Heroppe er der ikke så meget biludstillinger - men lige nu er det absolut bedste tidspunkt at købe bil heroppe.
Det er starten på sejlsæsonen, så bådene er dyre og bilerne billige. :lol:

Glory wrote:eg tror lidt problemet er, at jeg ikke kan logge in fra hverken bærbar eller telefon - jeg får besked om at jeg er uønsket og bedes hoppe i havet...eller sådan ca. noget i den stil
Så jeg kan kun komme på fra den stationære, og det er bare ikke særlig tit, at jeg gider at sidde ved den.

Pænt irriterende.
Hvis du kan uddybe hop-i-havet-beskeden, kan det være, der er en eller anden, der har et tip til at løse problemet.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Glory »

Nu ville jeg lige tage et print at den der besked på telefonen - og så kunne jeg pludselig godt logge ind :jeanie:
Så kan det da være, at jeg kan fra den bærbare også....men det orker jeg simpelthen ikke lige forsøge nu - jeg et træt og forkølet og gnaven :ond:
Det må blive imorgen.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by BeritH »

Har i dag været i Mandøes Antikvariat og fundet bogen over dem alle: Galskab i (h)vide kredse af Tom Sharpe.

Uhhh - jeg glæder mig til at genlæse den :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by stinemull »

Det er den forhåbentlige bedste dag i maj, for i dag skal nye pony i røntgen og handelsundersøges og han går selvfølgelig lige igennem undersøgelsen og kommer her hjem og bor.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by misssophie »

spændende Stine, håber den går glat igennem
Misssophie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Frieser9460 »

Uh, hvor spændende, Stine... Jeg krydser fingre for, at alt er, som det skal være, og at han går fint igennem.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply