Halloooo......... Det er altså maj!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by MetteboDeluxe »

Jeg har været på date :skoer:

Så helvede er helt sikkert åbent for skiferier og bønderne bruger net til at fange deres bortfløjne grise.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by HeidiO »

MetteboDeluxe wrote:Jeg har været på date :skoer:

Så helvede er helt sikkert åbent for skiferier og bønderne bruger net til at fange deres bortfløjne grise.


:katiekat:
Med hømanden?


Jeg håber snart min mand har fri, men det har vist lange udsigter :traet:
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Pia »

MetteboDeluxe wrote:Jeg har været på date :skoer:

Så helvede er helt sikkert åbent for skiferier og bønderne bruger net til at fange deres bortfløjne grise.


Tillykke, eller hvad man nu siger :-)

Så du jeg har tagget dig i et opslag med en meget billig campingvogn?

(FB)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by annetteB »

Ja, jeg synes godt at jeg så et par svin svæve forbi den anden dag..
God date?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Stimata Doamna »

MetteboDeluxe wrote:Jeg har været på date :skoer:

Så helvede er helt sikkert åbent for skiferier og bønderne bruger net til at fange deres bortfløjne grise.


Høhø, det lyder spændende :hhansen:

Vi holder lidt fri i Danmark og benyttede lejligheden til at blive solskoldede på dyrskuets i Roskilde i går. Vi fik købt ost, pølse og portvin. Der var ikke ret lang holdbarhed på noget af det :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Pia »

Vissevasse, der er stadig mindst 27 gram ost tilbage!

Det ser straks værre ud med portvinsbeholdningen, jeg ærgrer mig stadig over, vi ikke købte en flaske mere i går.

I dag har jeg hentet vores to nye høns, de ser fine ud, et par unge wyandot-damer på 8 uger, der er flyttet ind ved kyllingerne, det går overraskende godt.

Image

Vi har sagt på gensyn til Randi og BS, vi savner dem allerede (inkl. hunden, der ligger i kurven og sukker tungt). Vi må nok hellere tage ned og besøge dem snart.

Den nye hængekøje vi købte på Roskilde Dyrskuet, er hængt op, den er magen til den gamle, som vi arvede af Ane. Den gamle er nu så slidt, at det vist ikke er det rene fråds, at vi har investeret i en ny af slagsen :-)

Og så er der lige dasket en fugleunge ned foran mig i haven, med naboens kat skarpe øjne og den kolde vind, spår jeg den ikke gode chancer. Lige nu vejer jeg for og imod om jeg gider/kan fodre den op, eller om jeg skal aflive med det samme. Lille lortedyr, sådan noget sker altid for mig :traet: Jeg er alt for blød til bare at lade katten tage den, eller sidde og se på den dør af kulde. *suk*
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by HeidiO »

Alt for blød kan jeg se andetsteds :elsk:

Vi har været på dyrskue i dag, sammen med alle de andre... for pokker der var mange mennesker da vi gik omkring kl 13, og det væltede til med endnu flere.

Jeg burde gå ud og finde ud af hvor mine højbede skal stå - men jeg er bare løbet tør for gid til noget som helst. Så jeg satser i stedet på, at manden kan læse mine tanker og bringer mig en kold øl :skoer:
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Stimata Doamna »

HeidiO wrote:Alt for blød kan jeg se andetsteds :elsk:

Vi har været på dyrskue i dag, sammen med alle de andre... for pokker der var mange mennesker da vi gik omkring kl 13, og det væltede til med endnu flere.

Jeg burde gå ud og finde ud af hvor mine højbede skal stå - men jeg er bare løbet tør for gid til noget som helst. Så jeg satser i stedet på, at manden kan læse mine tanker og bringer mig en kold øl :skoer:


Du skal nok bare også have besøg af BS....

Stakkels hund, den skulle alligevel have taget chancen med at hoppe i bilen, inden vi satte kursen vestpå.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by HeidiO »

Bringer Bs kolde øl?
For her går det virkelig dårligt med tankeoverførslen :naese:
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Pia »

Min erfaring er at BS bringer Champagne og portvin især.

Jeg tror Randi tænker på de der højbede, for han er ganske effektiv mht. at få projekter fra hånden :hhansen:

Her er ihvertfald sket lidt de sidste dage og Anders puster ud :viben:
Post Reply