Fantastiske ord om kvinder!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Fantastiske ord om kvinder!

Post by Gry »

Jeg synes faktisk ikke Blåstrømpe eller Dannekvinde er noget "slemt"?

Selvfølgelig er mange af ordende nedsættende, men ja der har jeg nok bare en tendens til at grine over dem og ryste på hovedet.

Jeg havde en snak med en veninde om listen igår. Som vi talte om hvis der var nogen der råbte "TASKE!" efter mig på gaden så ville min reaktion være at se om der var kommet duelort på tasken (boende midt i KBH er det ikke unormalt at få "gaver"), eller checke om min taske stod åben. Never in a million years ville jeg tænke der blev talt til/om mig.

Hvis man nu husker den efter denne liste så kunne man så være skide flabet og totalt sortsnakkende og råbe "LYNLÅS" tilbage, bare for at se hvor mange der pr. automatik kigger ned for at checke XD
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Fantastiske ord om kvinder!

Post by Gry »

Jeg har heller ikke oplevet det efter jeg har tabt mig. Før jeg havde det oplevede jeg faktisk et par virkelig grimmme oplevelser. Dog ikke med noget fra listen, det havde jeg ikke taget seriøst på nogen måde what so ever XD
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Fantastiske ord om kvinder!

Post by Godzilla »

Sjove eller ej, her er nogle nutidige:
Kran
Kagerulle
Speltkusse
Skrigeskinke
Luder
Møgkælling
(Hvad var det det der skuespil hed .........kusse?)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Fantastiske ord om kvinder!

Post by Godzilla »

Sjove eller ej, her er nogle nutidige:
Kran
Kagerulle
Speltkusse
Skrigeskinke
Luder
Møgkælling
(Hvad var det det der skuespil hed .........kusse?)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Fantastiske ord om kvinder!

Post by Gry »

Forleden så jeg noget tv hvor der var en gut der omtalte kvinder som "Granater".

Jeg har hørt den på engelsk, hvor der er tale om en tyk/grim kvinde. Når jeg høre det på dansk tænker jeg bare mere en hidsig kvinde der "eksplodere".

Men det kan jo være der er tanke på det samme fra mandens side her. At det er en eksplosion af øv. Men den er godt nok lidt...mystisk!
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Fantastiske ord om kvinder!

Post by Pia »

Det er egentlig sjovt som mænds øgenavne har en helt anderledes betoning.

Hvis han klæder sig frækt/ekstravagant: Karl smart, verdensmester etc.
En der har scoret meget er en casanova eller en scorekaj
Derudover kan jeg komme i tanke om : Levemand, viking, kriger, Gud, etc.

Det eneste hvor mænd virkelig håner hinanden, er vel når de kalder en anden mand for en bøsserøv :skoer:

Der må være mange flere, jeg kan bare ikke huske dem nu....
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Fantastiske ord om kvinder!

Post by MetteboDeluxe »

Tøffelhelt er vel heller ikke det mest flatterende... Syntes også der var et ord for de der Carl Mar Møller dyrkere, men jeg bruger tydeligvis for sjældent øgenavne. Kan ikke huske nogen.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Fantastiske ord om kvinder!

Post by 99E »

MetteboDeluxe wrote:yntes også der var et ord for de der Carl Mar Møller dyrkere,

...idiot? Tosse?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Fantastiske ord om kvinder!

Post by Godzilla »

Skuffejern
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Fantastiske ord om kvinder!

Post by Godzilla »

Skuffejern
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply