Vil I være med i en studiekreds?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg synes da vi skal lukke Birgitte ind i varmen. Så kan vi også bruge kaffepauserne til at overtale hende til at skrive nogle flere indlæg :D Hvis jeg nu siger klokken 9 om aftenen, hvad siger I andre så? Kan I ALDRIG klokken 9 p.m. eller er der bare nogle bestemte dage, hvor I ikke kan på et tidspunkt?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
FANNE
Posts: 69
Joined: Tue 18. Jul 2006 14:38

Post by FANNE »

[color=blue:15ab3b6158]Jeg arbejder godt nok altid tirsdag og torsdag aften, og kan ikke komme på nettet før kl 23.00 når eleverne er gået til ro. Men det forhindre jo ikke i at følge med på sidelinien istedet. Og så giver det god tid til at tænke inden der evt. skrives :oops:. Jeg glæder mig allerede og vil i aften, når jeg kommer hjem, printe de første 10 sider ud og læse dem, så jeg er klar... [/color:15ab3b6158]
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

det lidt svært med faste tidspunkter... Det eneste jeg ved med sikkerhed er at tirsdag aftener vil jeg have tid til at skrive. Mens resten af ugen er vanskeligere at planlægge... Nogen aftener har jeg masser af tid - andre aftener læser jeg mere end jeg skriver (det er så f.eks når kæresten er på besøg :oops: ) Men der er vel heller ikke noget i vejen for at en debat om det læste, løber over flere dage/aftener - man kan vel give et tidsrum til at læse teksten - f.eks til en given aften kl 21 - og derefter debatteres det læste i f.eks 2 dage - hvorefter vi læser næste afsnit ?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jamen skal vi så ikke bare sige, at vi har læst de første 10 sider til fredag aften klokken 21 ? Så kan de af os, der har mulighed for det jo ´´mødes´´ fredag kl 21, mens resten kan bidrage, når de har tid?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Fjong :!:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

HWA mæ et link til Xazofon?
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

findes allerede i det første indlæg :wink: Fredag kl 21 er i orden med mig :D Glæder mig til en god debat - spændende om vi kan blive uenige nok om noget til at diskutere det :D
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

Jaaaaaaaaaaaa 8) Birgitte
Lone

Post by Lone »

Ok - jeg er ekspert i at være uenig med folk!!! Nå, havde ikke set det med linket - hende Lone er nu osse så klog og forudseende...... Men jeg glæder mig osse!!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jamen, nu betragter jeg det som afgjort at vi har de første 10 sider af Xenophons ´´Om Ridekunsten´´ for til fredag, og at de af os, der kan, mødes herinde i en studiekreds-tråd fredag aften kl. 21. :) Jeg skal ikke undlade at gøre jer opmærksom på, at I selvfølgelig også er velkomne til at starte studiekredse herinde :P Det er jo nemt - man skal bare finde en bog, som flere gider læse og diskutere :idea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply