Vil I være med i en studiekreds?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

de første 10 sider.... jamen det er jo kun oversætterens bemærkninger??? Selve Xenophons værk starter på side 11! Er det så de første ti sider af det? Altså til side 20??? Ja, jeg er nogen gange lidt tungnem :oops:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

kan vi så ikke også starte en ´´SKØNlitterærlig´´ studiekreds. ORKER af forskellige grunde ikke længere at læse faglitteratur om andet end mit arbejde. (og jeg får jo næppe nogen med på en studiekreds om podningsformer??)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

HHansen: Jo, jeg mener da de første 10 sider af Xenophon :D Om folk vil læse oversætterens indledning, er mig ligegyldigt :wink: Atengstedt: Jeg kan ikke med min bedste vilje komme i tanker om noget, der skulle være til hinder for en skønlitterær studiekreds 8) Bare i gang med det... :P vi må vist have lavet et studiekreds-forum :idea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply