En anden form for menneskehandel

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: En anden form for menneskehandel

Post by Frieser9460 »

Øv, hvor surt, HHansen...

Jeg har altid syntes, det er for let for en ledelse at sige til sine medarbejdere "det er sådan, det er - lær at leve med det, og kan I ikke lide lugten i bageriet, så må I finde jer et andet sted"... Især de senere år, hvor krisen har kradset, og arbejdsløsheden har været stor. For folk har jo ikke haft noget sted at gå hen, og det ved lederne godt.

Jeg håber dog, at tingene ender med at løse sig, og at du - trods alt - ender med at blive glad for din nye arbejdsplads.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: En anden form for menneskehandel

Post by aribeth »

Det er sur røv!

Men det der med at man skal gå om bag ryggen på folk... det tror jeg da ikke man sådan kan gøre noget ved?

Jeg har heller aldrig brudt mig om det, da jeg arbejdede på kontor. Jeg vil gerne kunne skrive en mail i fred eller tjekke facebook ud uden nogen lige behøver at blande sig i det... men jeg har stort set kun arbejdet i åbne kontorlandskaber, og der kan man ikke have sine skærme i fred, Period...
Raxacoricofallapatorius
Post Reply