Vi mangler da en April tråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Stimata Doamna »

De første påskegæster har forladt matriklen, hvilket betyder en halvering af de overnattende tobenere - fra 8 til 4. I morgen halverer vi endnu engang, og på onsdag endnu engang. Og så skal der mere drastiske midler (og en del svineri) til for at halvere endnu engang :hhansen:

Kors hvor jeg synes, at det er anstrengende at have gæster med børn, der ikke kan sidde ordentlig ved bordet.......... Og hele familien overspiser totalt......... Nå, den dør lukker vi så og hygger totalt om datteren og hendes veninde, inden vi kører dem retur i morgen :lol:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by udlandet »

Indchecket. Ferie UDEN børn. Datteren på 22 år flyttet hjem igen. Spændende hvor længe aberne kan enes.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Godzilla »

Har lagt otte fliser. Min krop hader mig nu.

Men for helvede da en dejlig dag. Dansk forår når det er allerbedst. :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by misssophie »

hosta, kirsebærlaurbær, arkitektens trøst, hvid og gul fredløs, kattehaler, bonderoser, sommerfulgebuske, rose er sat i jorden.

det bliver godt...engang....

henter nu mad på pizzariaet fordi vi har glemt at tage kød ud af fryseren,- og fordi vi ikke gider spise ude...
Misssophie
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by HeidiO »

Her er dagen også brugt dagen i haven.
Vi har holdt befri haven dag, så nu er der fjernet selvsået elm, hyld, birk, ahorn, snebær ca. 694 steder.
Utroligt som det altid gror alle de forkerte steder. Der er garanteret noget vi har overset, men det må blive en anden dag.

Et kastanjetræ er plantet, et par roser der bare ikke gad blive gode er fjernet. Der røg også et par træer som stod og blev klemt.

Skønt at få det ordnet, så her ser pænt ud :gunilla:

Nu er vi lige ved at tage os sammen til at kaste en kylling på grillen, den skal have følgeskab af coleslaw og nye mallorcakartofler.
Heidi
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Godzilla »

Jeg har sgu formået at pudse vinduer i dag :wow:

Depressionen er virkelig tyndet ud :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by annetteB »

Åh, sikke dejligt nyt, Gunilla!! :elsk:

Jeg har fri imorgen og forsøger at samle tankerne og få planlagt slagets gang mht det der festivitas, som jeg holder lørdag.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Susmh »

Jeg har pakket mine højbede ind i presenning, som et forsøg på billigt sneglehegn efter denne ide: http://naturstyrelsen.dk/naturbeskyttel ... neglehegn/

Har også fået sået en stor del af køkkenhavne til, så venter spændt på at se om mit sneglehegn virker, eller om fuglene æder alle mine små planter
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by HeidiO »

Susmh wrote:Jeg har pakket mine højbede ind i presenning, som et forsøg på billigt sneglehegn efter denne ide: http://naturstyrelsen.dk/naturbeskyttel ... neglehegn/

Har også fået sået en stor del af køkkenhavne til, så venter spændt på at se om mit sneglehegn virker, eller om fuglene æder alle mine små planter


Jeg tror ikke sneglehegn hjælper mod fugle :hhansen:
Heidi
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Frieser9460 »

HeidiO wrote:
Susmh wrote:Jeg har pakket mine højbede ind i presenning, som et forsøg på billigt sneglehegn efter denne ide: http://naturstyrelsen.dk/naturbeskyttel ... neglehegn/

Har også fået sået en stor del af køkkenhavne til, så venter spændt på at se om mit sneglehegn virker, eller om fuglene æder alle mine små planter


Jeg tror ikke sneglehegn hjælper mod fugle :hhansen:


:viben: :viben: :viben:

Det tror jeg heller ikke.

Dejligt at høre, at din depression er på retur, Gunilla. :askepot:

Her ærgrer jeg mig over, at påsken er på retur... eller i hvert fald, at min miniferie er det. Jeg kunne godt have brugt et par dages fri mere, altså...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply