Vi mangler da en April tråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Susmh »

Det regner jeg heller ikke med at sneglehegnet beskytter mod, så næste projekt må være fugleskræmsler. :viben: :viben:
Gad vide om man kan få snegleskræmsler :fuld:
Susanne

Always look at the bright side of life.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by misssophie »

ja da,-det må være et foto af en moskusand!


Image

(ps. læg mærke til hans spytkrøller,-de kan skræmme enhver!)
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by aribeth »

Har binge-watched Vikings og læst i saxokrøniken om Ragnar Lodbrok og dånet over Travis Fimmel
Raxacoricofallapatorius
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Susmh »

Jeg må ud og lave nogle skilte med moskusænder på og se om de holder sneglene væk.
Susanne

Always look at the bright side of life.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by misssophie »

weeee! så blev hønsehuset endeligt færdigt i dag!

-sidder og kigger på høns til salg...
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Pia »

Lige kommet hjem fra ridning, min søde pony er ikke i 'ryttertilvænning' mere, men i tilridning. Han er bare så god og dygtig :elsk:

I dag fik vi undervisning og han rykker simpelthen så hurtigt. Det er fedt med en hest, der bare virker og som synes, det er fedt at komme med ud, en kæmpe forskel til alle de 'problemheste' jeg før har haft mellem hænderne.

Missophie, spændende hvad I ender op med, jeg smider selv 20 æg i rugemaskinen i morgen, det er jeg også lidt spændt på :-)
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by HeidiO »

Pia wrote:Lige kommet hjem fra ridning, min søde pony er ikke i 'ryttertilvænning' mere, men i tilridning. Han er bare så god og dygtig :elsk:

I dag fik vi undervisning og han rykker simpelthen så hurtigt. Det er fedt med en hest, der bare virker og som synes, det er fedt at komme med ud, en kæmpe forskel til alle de 'problemheste' jeg før har haft mellem hænderne.

Missophie, spændende hvad I ender op med, jeg smider selv 20 æg i rugemaskinen i morgen, det er jeg også lidt spændt på :-)


Fedt med stjernepony :mikkel:

Vi må tage en masse billeder på fredag :-)
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by misssophie »

du havde danske landhøns ikke Pia?
hvad for nogle æg har du i maskinen?

jeg går lidt efter Maraner, lys sussex eller australorps, alle i stor version.

-vi må se hvad det ender med... ville helst have lys sussex, men de er svære at finde...
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Pia »

Lys Sussex er et godt valg og de er altså til at opdrive.

Jeg har en maran, en brun ægland, en dværgblanding, 4 landhøns og en wynadothane gående i hønsegården.

I maskinen kommer der ét æg efter dværgblandingen (det er sønnens høne :linski: ) og så 19 australorps og 5 araucanaer. Det bliver kyllinger til fryseren, medmindre du skal have et par af australorpskyllingerne??

Hvis det bliver en succes, vil jeg ruge nogle wynadotter ud, det er altså også en fin race!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by misssophie »

hmm, det vil jeg da lige tænke over...

-det er ellers lidt af en blanding høns du har, - men jeg tror også at jeg ender med lidt forskellige...
Misssophie
Post Reply