Vi mangler da en April tråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by HeidiO »

Vi holder påskeferie uden planer og det er helt fantastisk.

Der nusses lidt i haven, og pudses lidt på hestene.
Drivhuset er også klar til sæsonen, og tomatplanterne er sat i børnehave derude i dagtimerne, så de kan gro til uden at løbe alt for meget i vejret.

Næste plan er at få lært Kalle at løbe ved siden af cyklen. Jeg skal bare lige få styr på min hjerne, der viser billeder af hunde, der er blevet viklet ind i cykel....
Tåbeligt, jeg har altid lært hele familiens hunde at løbe ved siden af cyklen uden problemer.
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Pia »

Jeg har haft sadelmager hele dagen, så nu flader jeg ud, bør dog nok snart gå ud og få sået de radiser, der har ligget i deres poser i regnen i dag :anonym: vil tro de spirer om 'lidt' :skoer:

Signe er også, forståeligt nok, træt nu, men hun var med i stalden hele dagen, det er ret godt gået af hende synes jeg :-)

Min ny-ryttertilvænnede pony går nu med xbred sadel, det er sgu ret godt af sådan en bette islænder, synes jeg!

(Men han er jo også usædvanligt fin og lækker, er min objektive mening :hhansen: )

Blev opfordret til at starte på ham, når han er længere, måske, hvem ved, men kvalitet har han da, det er vist ikke til diskussion.

Ellers har vi haft hoppe og føl ude, de er sgu søde sådan nogle størrelser :elsk:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by HeidiO »

Pia wrote:Signe er også, forståeligt nok, træt nu, men hun var med i stalden hele dagen, det er ret godt gået af hende synes jeg :-)

Min ny-ryttertilvænnede pony går nu med xbred sadel, det er sgu ret godt af sådan en bette islænder, synes jeg!

(Men han er jo også usædvanligt fin og lækker, er min objektive mening :hhansen: )

Blev opfordret til at starte på ham, når han er længere, måske, hvem ved, men kvalitet har han da, det er vist ikke til diskussion.

Ellers har vi haft hoppe og føl ude, de er sgu søde sådan nogle størrelser :elsk:


Sejt af Signe ovenpå den omgang :mikkel:

Klart du skal ud og starte den lille sorte. Du har da været af sted før i en fjern fortid, hvor jeg tog billeder :linski:
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Pia »

hahaha, det er sgu da rigtigt!
Det var den der røde stresshest jeg havde i træning, så den ville lade være med at smide sin rytter af til stævnerne!

Jeg tænker Eitill vil gå markant bedre dog :hhansen:
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Intunia »

Jeg skifter sommerfold i år. Har fundet 2 hektar i bakkerne med magert græs. Totalt fedt sted som ejes af en ny tilflyttet tanke-felt terapeut. :anonym: (må lige finde ud af hvad det er for nåje)

Men det hele skal jo hegnes ind. Der er heldigvis naturligt hegn på noget af det. Men jeg skal jo lige have hegnet ned fra den sidste års folde. Det er fandeme hårdt arbejde! Er halvvejs med nedtagningen nu og er helt baldret.
bla bla bla
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by HeidiO »

Projekt 'motioner broget hund' er klaret.
Det gik selvfølgelig fint. Kalle skal nok blive en god 'cykelhund' inden ret længe, specielt når vi lige får givet ham lidt mere kondi, så han ikke går kold efter 800 meter :hhansen:
Heidi
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Frieser9460 »

Her holder vi "aktiv påske"... eller noget...

Påskeferien startede torsdag aften med en frisk travetur med ponybassen i "baghaven"... han var vågen og frisk og tog ind imellem det der med "travetur" lige lovlig bogstaveligt, men ellers var han super sød som sædvanlig, og vi havde en dejlig tur.

Image

I går startede dagen med morgentur i "baghaven", og eftermiddagen gik med familiefødselsdag... min nevø fylder 8 år på tirsdag (shit, hvor tiden går), og det blev fejret i går eftermiddags for vores side af familien. Ren hygge... og lagkage!! :jeanie:

Dagen i dag startede med en frisk tur til Slette Å... håbet var at fotografere vandstær, isfugl, odder eller bjergvipstjert, men ingen af hovedpersonerne i fotoshootet mødte op, så jeg måtte nøjes med at fotografere kulisserne... men de var da nu også meget pæne.

Image

Image

I eftermiddags har vi været i Jesperhus Junglezoo, som holder påskeåbent, og nydt synet af papegøjer, lemurer, aber og småfugle, og her til aften har vi været på en skøn vandretur med hundebassen i "baghaven"... og jeg kan nu dokumentere, at det er sikkert og vist: Der er småfolk på vej hos de gråstrubede lappedykkere. :jeanie:

Image

Nu skal jeg så bare lige ud og hente krikkedyrene ind for natten... og SÅ kalder sofaen! :hhansen: :hhansen: :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by udlandet »

Nedtælling til Polens ferie uDEN Børn, det bliver bare SÅ godt!

https://www.google.dk/search?q=gdansk&s ... 66&bih=667
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by HeidiO »

Fedt vejr!

Først solcreme på og så er vi dem, der suser til Bromme og kigger kørestævne :-)
Heidi
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by aribeth »

Drikker kaffe og spiser rester ovenpå gårsdagens påskrfrokost med naboer.
Om lidt kører vi på besøg hos min far, for min søster er hjemme fra København.
Raxacoricofallapatorius
Post Reply