Vi mangler da en April tråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Frieser9460 »

Av av, god bedring med kæben, Sophie.

Jeg sidder på jobbet i dag - vi har lige fået Windows 8 installeret på vores arbejdsterminaler, så det gælder om at holde tungen lige i munden. Ikke, at styringssystemet i sig selv er svært at finde ud af, når man lige har fanget logikken, men pludselig mangler der programmer, jeg er vant til at bruge osv., og som skal installeres på ny... ja ja, men jeg kan da arbejde.

Jeg glæder mig dog til at komme hjem og træne med ponyen. Vi skal ud at gå tur, er planen, og prøve at træne "parkering" i naturen for første gang. Er meget spændt på, hvordan min lille bandit klarer den.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Lena »

misssophie wrote:blev opereret i kæben i går,- fuck hvor er man morgengrim når man er hævet i fjæset...



Det går over........ der er nogen der er morgengrimme hele dagen - hele livet!!


Hvad var der med din kæbe, siden du skulle opereres?

Men ja....... billeder vil bestemt være af en vis underholdningsværdi.......... :hhansen:



Jeg har en lang dag forude............ 10 timer, en tur på Riget inden det bliver fyraften igen........ men så er der også dømt ferie i en hel uge!! :jeanie:
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Frieser9460 »

smukke-ped wrote:
Frieser9460 wrote:Av av, god bedring med kæben, Sophie.

Jeg sidder på jobbet i dag - vi har lige fået Windows 8 installeret på vores arbejdsterminaler, så det gælder om at holde tungen lige i munden. Ikke, at styringssystemet i sig selv er svært at finde ud af, når man lige har fanget logikken, men pludselig mangler der programmer, jeg er vant til at bruge osv., og som skal installeres på ny... ja ja, men jeg kan da arbejde.

Jeg glæder mig dog til at komme hjem og træne med ponyen. Vi skal ud at gå tur, er planen, og prøve at træne "parkering" i naturen for første gang. Er meget spændt på, hvordan min lille bandit klarer den.


Citrix, Opus og New delfi?


Hey... hvor kender du "vores" systemer fra?? :hhansen: Men jep, bl.a. de systemer... og en hel stak andre. Make it simple, du ved. :linski:

Men det går nu udmærket, efterhånden. :askepot:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by misssophie »

Betændelse i kæben under en tand som allerede var rodbehandlet og med krone på.
Der var derfor kommet et pænt stort hulrum i knoglen som skulle skylles og fyldes med noget dullebej...

For at få betændelsen væk måtte de bore hul helt op i bihulen / kæbehulen, så nu er jeg virkelig en blondine med gennemtræk i hovedet!
Misssophie
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by nanna1979 »

Vi har også citrix og det fungerer som røv og nøgler med windows 8 :mur: :mur: :mur:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Lena »

misssophie wrote:Betændelse i kæben under en tand som allerede var rodbehandlet og med krone på.
Der var derfor kommet et pænt stort hulrum i knoglen som skulle skylles og fyldes med noget dullebej...

For at få betændelsen væk måtte de bore hul helt op i bihulen / kæbehulen, så nu er jeg virkelig en blondine med gennemtræk i hovedet!



:wow: :plop:

For saaaaaaaaatan da.......... Det lyder da for vildt........... Er du ok efter dén omgang?
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Stimata Doamna »

Dagens gåde.

Image

1. Man kommer hjem, og der er ikke plads til at parkere langs med kantstenen?
2. Man synes, at store biler er pral og kan kun komme i tanke en måde at prale med sin lille bil?
3. Man kom hjem i beruset tilstand og tog det afslappet med parallelparkeringen?

Eller noget helt 4.???

Dagens anden gåde: hvorfor #<%€$£% vil det billede kun vende på hovedet?? Måske jeg også skulle blæse i ballonen :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by misssophie »

ja da, jeg ser bare underlig ud...
Misssophie
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by stinemull »

Stimata Doamna wrote:Dagens gåde.

Image

1. Man kommer hjem, og der er ikke plads til at parkere langs med kantstenen?
2. Man synes, at store biler er pral og kan kun komme i tanke en måde at prale med sin lille bil?
3. Man kom hjem i beruset tilstand og tog det afslappet med parallelparkeringen?

Eller noget helt 4.???

Dagens anden gåde: hvorfor #<%€$£% vil det billede kun vende på hovedet?? Måske jeg også skulle blæse i ballonen :hhansen:



Helt klart nummer 2.

Vores venner med microbil tager det som et kompliment når vi driller dem med at de kan parkere 2 af deres på tværs i en almindelig p-bås.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by 99E »

smukke-ped wrote:Kaffe!

God ide!
Har lige raidet lærerværelsets frugt-og-kage-bord. Men der mangler da en kop kaffe.
Så kan det også være, jeg ikke falder i søvn på gårdvagten om lidt.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply