Vi mangler da en April tråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Frieser9460 »

Øv, at du har det så dårligt, Gunilla... kram til dig...

I dag er økodag, og selv om Bo og jeg ikke har børn, og selv om det blæste en stiv pelikan, ja så skulle vi da alligevel ikke gå glip af de dansende køer... :linski:

Image

Image

Og vi fik også drikkeyoghurt og ostehapsere. :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Frieser9460 »

Eiii øv, Ped, det er jeg ked af... :ked: Ved du, hvad hun døde af?
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Godzilla »

Det letter lidt :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Godzilla »

Det letter lidt :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Pia »

Vi har været ud at fiske hele dagen, bagefter tilberedte vi, og spiste fisk, fantastisk lækkert.

Nu er jeg træt. Ungerne er væltet, de har også haft en fantastisk dag.

Det der fiskeri, tror jeg vi må gøre det lidt mere i fremover!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Pia »

Vi kom lige til at sætte et teleskop op, jeg ville se nærmere på Mars og Jupiter.
Bagefter smuttede jeg lige forbi månen, som altid er et flot syn, nappede dette med mobilen.


Image

*suk* som sædvanligt vælter billedeværktøjet mine billeder, nå, motivet fremgår nok alligevel :hhansen:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by KatieKat »

Jeg har krammet æsler sammen med Gunilla i dag. Og krammet Gunilla. Det var rart.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Frieser9460 »

smukke-ped wrote:Nej, det ved jeg ikke. Der har ikke været tegn på noget sygdom

Hun var sådan set bare trillet af pinden, og lå så der og var stiv.

Jeg ved at de godt nærmest kan dø af sult, når de skrukker, de små pipper...men frk Jørgensen, var så den eneste af de 4 små, som ikke skrukkede...jeg har i al fald ikke set hende ligge på rede, ud over når hun har bikset æg...

De andre 3 er godt nok ihærdige, de kan finde på at ligge alle 3 i samme redekasse, rodet rundt i hinanden....så bliver det ene æg, da heller ikke koldt.... :ehh:

Jeg søger for at de kommer af reden og får spist...de er ikke glade for det, men altså, der kommer ikke kyllinger nu!


Øv også. :ked: Men ja, det sker jo ind imellem, at dyrene bare dratter om. Det samme skete med mit totalt yndlingsmarsvin for nogen tid siden... Han tiggede guffer om morgenen, da jeg stod op - da jeg kom hjem fra arbejde lå han stiv og kold i sit bur, og der var intet at se på ham.

Hvorfor kommer der ikke kyllinger?? Med 3 skrukhøns er det da næsten ikke til at undgå, er det? Hvis altså der er et mandfolk i hønsegården også. :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by Susmh »

Jeg er gået i gang med projekt sneglesikring af højbedene, er spændt på om det virker
Susanne

Always look at the bright side of life.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Vi mangler da en April tråd

Post by stinemull »

smukke-ped wrote:Jo jo......Mads knalder løs på alle hønsene. Men vi har jo ikke plads.....det ender jo galt..... :wow: ...jeg er heller ikke sikker på, at Mads rammer plet, når han træder dem. Det ville blive nogle spas høns, dvræg orloff og araucana... :hhansen:

Jeg har jo også lige bestemt at vi skal beholde Lille...en af dem der er købt til at spises, han er bare lille og har lidt knas med bentøjet, og jeg har nusset og pusset og fodret ham......så kan han jo ikke spises..



jeg synes du skal lave en hel masse kyllinger og så sælge dem til mig når de er klar til at blive spist. Vil helt vildt gerne have rigtige kyllinger i fryseren igen i stedet for de der hvidkødede franske gespenster jeg køber fra Løgismose.
Post Reply