Sommerferieplner 2014?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Sommerferieplner 2014?

Post by Pia »

Hvad skal I i år?

Nogle spændende rejser planlagt?

Eller skal det være rolige sommerferie i haven?

Selv skal vi på et par jagtture, både herhjemme og i Sverige.

Datteren skal på ridelejr for første gang, hun glæder sig (Og jeg er ved at dø af skræk, tænk nu hvis hun kommer til skade, hvornår blev jeg lige så pylret?!)

Det bliver også til en uge på Bornholm, jeg har inviteret min mor med, der skal vi ud og se en masse geologi og cache og ellers bare nyde sommerhuset, som er ganske lækkert også i beliggenhed.

Et par dage på Hjerl Hede skal vi også, Bonusbarnet har sidste tjans der i år, inden hun falder for aldersgrænsen. Vi har været af sted alle de andre år, så i år tager vi med, så har vi vist også set det sted nok :hhansen: .

Ellers : Haven! Hjemme! Sidste år var vi nærmest ikke hjemme to sammenhængende dage i 7 uger, det gider jeg altså ikke igen, selvom vi fik set og oplevet en masse fedt.

Så i år vil jeg se venner, grille lækker mad, gå ture langs stranden, cache, ride ture på ponyerne og læse gode bøger i solen!

Åh Sommer :elsk:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by HHansen »

I slutningen af maj skal vi til Wien en uge sammen med en veninde. Vi glæder os meget til at se byen og bare holde ferie!

I juli har jeg så 2 ugers ferie hvor vi skal - noget - med mine unger... men vi ved endnu ikke hvad. De 3 "børn" vil ikke det samme, én vil fiske, én vil gerne have sol og strand - eller shopping - og den sidste vil kun til japan.
Havde overvejer at holde et par dage med hver - hvor vi kunne opfylde den enkeltes ønsker og behov. Men det hænger ikke sammen hverken tidsmæssigt eller økonomisk.
Så nu overvejer jeg et sommerhus et sted en uges tid.. og så kan de børn der vil komme den tid de vil.

Derudover skal der arbejdes en del på huset her, vi er begyndt at tro på at i år er året hvor førstesalen bliver færdig. Forhåbentlig skal vi tapetsere og male og den slags når sommeren kommer... (eller også bliver det til efteråret :hhansen: )
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by annetteB »

jeg skal som vanligt på Tunøfestival som medarbejder i brunchen. Jeg følges med en veninde, som arbejder i baren - det er rent teamwork: hun får folk fulde om aftenen - jeg får dem ædru om morgenen.
Derudover skal jeg til Northsidefestival i år - osse som medarbejder...og muligvis til Skanderborg festival en dag eller to, men som gæst - det kommer an på så meget.

Ellers skal jeg være hjemme og lege i min have, samt ligge ved stranden.....og måske lige besøge Tomas i kbh, så jeg kan få dækket mit behov for at køre på motorcykel.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by HeidiO »

Indtil videre har vi ikke planlagt noget i sommerferien.
Det er en rigtig rar fornemmelse, at vi kan tage af sted hvis vi gider, og hvis ikke, så skal vi nok finde på noget.
Nogen gange synes jeg, at det er ret fabelagtigt bare at være hjemme uden planer (det er noget der er kommet sammen med min ælde - jeg har tidligere været verdens mest rastløse menneske).

Vi har også et kloakeringsprojekt gennem haven, som jeg håber er færdigt inden vi skal have ferie. Jeg vil gerne have lagt nogle fliser og udvidet terrassen bagefter :hhansen:
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Pia »

HeidiO wrote:... der er kommet sammen med min ælde ....:



:anonym: Som så meget andet....


-heavy
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by misssophie »

øh, ingen anelse endnu...
Misssophie
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Intunia »

Jeg tror bare vi skal nyde sommeren her hjemme. Manden har lige fået nyt job i en dyrepark, godt nok som tekniker, men der er rimelig travlt om sommeren.
Men det ser ud til at jeg måske endelig har fundet en ridemakker til en 3 dages hærvej-tur til hest. Det har altså været på to-do listen i nogle år efterhånden. Men det bliver uden familien.
:ninie:
bla bla bla
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Pia »

Jeg faldt over denne her for et stykke tid siden, den kunne jeg godt finde på at benytte mig af et par dage.
Måske i selskab med datteren og hendes pony, eller måske med kæresten på mountainbike.

http://www.ferierytter.dk/velkommen
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Susmh »

Vi regner med at det bliver en hjemme sommer, vi har brugt alle vores penge på nye vinduer til huset, så vi håber på en god sommer i år
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Anja »

Letland, Kreta og Norge og jeg som troede jeg skulle have en hjemmesommer.
Post Reply