Sommerferieplner 2014?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Anja »

Pia, du kan da låne gården i Letland, der skulle være fint med jagt i området.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Stimata Doamna »

Datteren vil gerne holde sommerferie hjemme, inkl. at være på "ridelejr" hos sine egne heste. Vi tager nok et par dage i Aachen, og Hjerl Hede ... er vi så næsten færdige med :-)

Så umiddelbart ser det ud til at være hjemmeferie... Vi får se :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by aribeth »

Indtil videre har vi delvist planlagt en tur til København ligesom sidste år, så det går en af ugerne med... jeg glæder mig til at nyde masser af kølig hvidvin på tagterrassen mens Blachman spiller lidt klaver for is :linski:

Så snakker vi om måske at tage en tur til Berlin eller et andet sted ikke for langt væk, men hvis vejret er godt, så vil jeg faktisk helst at vi bare kan tage til stranden hver dag, så måske et afbudssommerhus ved en strand. Ellers bare haven herhjemme og dagsture ud i det blå.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Frieser9460 »

Sommerferieplaner? Tjah... nu ved vi jo ikke helt, hvordan sommerferien kommer til at se ud, i forhold til om vi kan holde den sammen. Det kommer helt an på, hvornår Bo evt. finder sig et nyt job.

Men hvis vi nu antager, at vi holder ferie sammen, som vi gerne vil, så kommer ferien til at bestå af diverse projekter herhjemme, samt endagsudflugter rundt omkring til dyreparker og diverse. Vi tager det lidt, som det kommer, tror jeg...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Lena »

Vi skal holde fri, sommerferie, ikke lave en skid........ i 3 uger...... og hvor det kommer til at foregå ved jeg ikke endnu.

Pia, hvis du kommer til Lolland med hestene, så ved du at der er en fold til hestene...... og en seng til hver af rytterne her på "Overdrevet"!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Pia »

Tak Anja, det vil vi helt sikkert gerne på et tidspunkt, bare ikke i år. Der er ret god jagt i Letland. :-)

Lena: Dejligt tilbud, det må betyde, du har tilgivet (Eller glemt?) mit sidste besøg? :hhansen:
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Lena »

Nej nej............ dét bliver aldrig tilgivet!! Men jeg kan jo ikke gøre noget ved det!!!!!!


:viben: :viben: :viben:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by KatieKat »

Jeg skal bare nyde sommeren her på Bornholm. Jeg skal guide lidt på middelaldercenteret og Hammershus og ellers hygge mig med hestene og venner. Lige den slags sommer jeg allerhelst vil have.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Frieser9460 »

smukke-ped wrote:
Frieser9460 wrote:Sommerferieplaner? Tjah... nu ved vi jo ikke helt, hvordan sommerferien kommer til at se ud, i forhold til om vi kan holde den sammen. Det kommer helt an på, hvornår Bo evt. finder sig et nyt job.

Men hvis vi nu antager, at vi holder ferie sammen, som vi gerne vil, så kommer ferien til at bestå af diverse projekter herhjemme, samt endagsudflugter rundt omkring til dyreparker og diverse. Vi tager det lidt, som det kommer, tror jeg...



Nyt job? Er I ikke begge to ude på telefoncentralen?


Nej, det er vi ikke... Bo gik ned med stress i starten af det nye år, og det endte med, at han fik valget mellem at tage imod en fratrædelsesordning eller at komme til at sidde og nørkle med nogle opgaver, de ikke rigtigt lige vidste hvad skulle være. Og hele forløbet taget i betragtning var fratrædelsesordningen den eneste fornuftige løsning for ham... desværre. Så den tog han. Nu går han og leger "hjemmegående husfar", mens jeg går på arbejde.

Så må vi bare håbe, at det lykkes ham at finde noget andet, inden periode med løn udløber - ellers bliver jeg nemlig nødt til at skulle sælge nogle af hestene... og det ville jeg være MEGET ked af.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Sommerferieplner 2014?

Post by Godzilla »

Jeg skal ordne hus og have og hygge med æslerne. Jeg har sådan set ferie året rundt, men det er alligevel anderledes om sommeren.

Jeg tager nok en tur til Bornholm i løbet af sommeren, og måske bliver der tid/råd til et roadtrip til Jylland. :rat:

Og, der er nogle udstillinger jeg gerne vil se.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply