slukkede I lyset?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

slukkede I lyset?

Post by annetteB »

I går aftes kl 20.30 var det Earth Hour, hvor vi blev opfordret til i en time at slukke alt lys.
http://m.wwf.dk/kampagner/sluk_lyset/

Gjorde I dét?
jeg gjorde - sammen med en ven. Det var faktisk rigtig hyggeligt. Alt lys slukket, samt radio og tv og net.
Så hyggeligt at vi glemte at tænde det igen, fordi vi sad i mørket og snakkede om alting i adskillige timer.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: slukkede I lyset?

Post by Pia »

Jeg var ikke klar over det var Earth Hour, men lyset var slukket alligevel.
Det var nu fordi jeg havde min 9. klasse på besøg, de skulle ud og se stjerner, planeter, galakser og stjernetåger, som en hyggelig afslutning på et forløb om universet og lys og bølger.

Fantastisk hyggelig aften og sikke nogle søde unge mennesker, jeg er så heldig at have omkring mig. De blev rigtig seje til stjernebillederne, jeg er en glad fysiklærer.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: slukkede I lyset?

Post by Anja »

Lyset var slukket her... ok, meget naturligt, da jeg ikke var hjemme :hhansen:

Lyset var ikke slukket til den fødselsdag jeg var til :fy:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: slukkede I lyset?

Post by aribeth »

Det kan jeg ikke huske... men som regel så er lyset slukket her om aftenen... Egentlig slår det mig, at vi stort set altid sidder i mørke, måske kun med tv tændt...

Men lige nu er der da en enkelt lampe tændt ud over min pc.

Jeg elsker i øvrigt at sidde i mørket og stilheden.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: slukkede I lyset?

Post by Frieser9460 »

Hvad lavede jeg kl. 20:30 i går aftes?? :ehh: Det kan jeg ikke helt huske... men nej, lyset var ikke slukket. Jeg anede ikke noget om det der Earth Hour... og desuden kom der "Game of Thrones" på Tv3+ kl. 21:00, hvilket jeg jo altså ikke kunne gå glip af... bortset fra den del, jeg sov fra, så der kan man vel godt sige, at jeg slukkede lyset... eller noget... :ehj:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: slukkede I lyset?

Post by Lena »

Nej, jeg var på job........ og de unge er svære at finde, hvis det er mørkt!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: slukkede I lyset?

Post by 99E »

Næh!
Men lyset var slukket!

Jeg sov på sofaen, Mikkel spillede et eller andet computerspil. :viben:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply