Snehvidt røvhul?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Snehvidt røvhul?

Post by Godzilla »

Jeg troede seriøst at anal blegni g var en joke. Men så stødte jeg på den her:

"Din anal blegning creme kan bruges til mere end blot sit formål, og det kan også bruges til at lysne andre hud misfarvninger, du måtte have. Så din anal blegning produkt har opnået sin funktion - du har udnyttede det at kunne gøre din rektal område til at matche resten af ​​dit kroppens hud tone derhjemme, uden at bruge penge på dyre spa eller kosmetiske laserbehandlinger"

Hvem fanden bleger sit røvhul??? "Andre MISFARVNINGER"? Så nu er et røvhulsfarvet røvhul misfarvet?
:wow:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Snehvidt røvhul?

Post by annetteB »

Hvis man bærer sit røvhul midt i ansigtet, så er det naturligvis et problem, hvis det direkte er misfarvet. Men på den anden side ikke så stort et problem som dets placering i så fald udgør.
:plop:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Snehvidt røvhul?

Post by aribeth »

Snehvides røvhul.... Sort som ibenholt?
Raxacoricofallapatorius
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Snehvidt røvhul?

Post by Felis »

**Din anal blegning creme kan bruges til mere end blot sit formål, og det kan også bruges til at lysne andre hud misfarvninger, du måtte have**

Hmmmmmm..........gad vide om det var sådan noget Michael Jackson brugte da han ikke mere gad være neger??


Nå, det kan han jo af gode grunde ikke fortælle...


Og andre gider tilsyneladende ikke bøvle med cremer, men får i stedet dekoreret med en fiks lille tusch:

http://www.youtube.com/watch?v=p_pYe8SL-6g
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Snehvidt røvhul?

Post by Frieser9460 »

Seriøst?? Blege røvhullet?? Why oh why??? :wow:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply