Screening for livmoderhalskræft

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by Gry »

99E wrote:Rapportering af indlæg? Really?
For hvad?
Der er da ingen indlæg i den her tråd, der overskrider dansk lovgivning? Er der?



Hehe - Nej :)

Jeg rapporterede mit eget indlæg fordi jeg fik lavet dobbelt og skrev at det bare kunne slettes, og spurgte om det ikke var en god ide at folk selv kunne slette deres indlæg hvis de fik skrevet noget sludder eller hvis de fik trykket for mange gange på en knap eller internettets guder var imod dem og postede deres indlæg 3-4 gange. Det har jeg nemlig observeret i et par tråde er sket og har undret mig over hvorfor folk ikke bare har slettet de overflødige indlæg.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by stinemull »

smukke-ped wrote:Nej. Aldrig. Hellere et ekstra indlæg her og der, end at der kan slettes.



:katiekat:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by aribeth »

Vi har haft nok problemer med folk der synes de skulle slette de tåbeligheder de fik skrevet når de godt selv kunne se det var noget værre vrøvl... nogle gange ville jeg ønske at nogen vidste at de skrev noget vrøvl :D
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by Gry »

Jeg tror ikke vi taler om det samme i hvert fald, når jeg siger sludder og du siger vrøvl.

Jeg taler om rodede sætninger eller ting der skulle være tilføjet. Eller noget hvor man havde det hele i hovedet og fik det halve ned før man fik trykket send/udfør.

Nå, men jeg har ikke været her da der har været problemer med at folk slettede deres indlæg. Jeg synes det er praktisk at kunne, men kan godt se det vil være vrøvlet hvis folk benytter sig af muligheden som misbrug til at skrive nederen indlæg og derefter slette dem.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by misssophie »

Du har jo muligheden for at redigere...
Misssophie
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by Gry »

misssophie wrote:Du har jo muligheden for at redigere...


Den stopper efter et vist tidsrum. Jeg ved ikke helt hvad det tidsrum er.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by misssophie »

-adskillige minutter i hvert fald
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by aribeth »

Redigeringsmuligheden virker i en time.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by Frieser9460 »

Nu blander jeg mig lige... :lea:

Hvis man gerne vil være sikker på, at man ikke kommer til at skrive noget volapyk, har man jo altid den mulighed at læse korrektur på sit indlæg, før man trykker på "udfør". Det burde tage de værste "tyrkfejl" og uheldige formuleringer. :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by 99E »

Frieser9460 wrote:Nu blander jeg mig lige... :lea:

Hvis man gerne vil være sikker på, at man ikke kommer til at skrive noget volapyk, har man jo altid den mulighed at læse korrektur på sit indlæg, før man trykker på "udfør". Det burde tage de værste "tyrkfejl" og uheldige formuleringer. :hhansen:

Og hvis man er bange for, man kommer til at skrive noget frygteligt sludder, kan man lukke computeren ned, gå en tur og tænke sig godt om.
:peg:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply