Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner * Arcade    Dato og tid er fre 24. nov 2017 00:23

Svar på emne  [ 130 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste
 Screening for livmoderhalskræft 
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Indlæg Re: Screening for livmoderhalskræft
99E skrev:
Rapportering af indlæg? Really?
For hvad?
Der er da ingen indlæg i den her tråd, der overskrider dansk lovgivning? Er der?

Hehe - Nej :)

Jeg rapporterede mit eget indlæg fordi jeg fik lavet dobbelt og skrev at det bare kunne slettes, og spurgte om det ikke var en god ide at folk selv kunne slette deres indlæg hvis de fik skrevet noget sludder eller hvis de fik trykket for mange gange på en knap eller internettets guder var imod dem og postede deres indlæg 3-4 gange. Det har jeg nemlig observeret i et par tråde er sket og har undret mig over hvorfor folk ikke bare har slettet de overflødige indlæg.

Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.

man 21. jul 2014 17:28

Geografisk sted: Aalestrup
Highscores: 2
smukke-ped skrev:
Nej. Aldrig. Hellere et ekstra indlæg her og der, end at der kan slettes.

:katiekat:

tirs 22. jul 2014 11:52
Administrator
Brugeravatar

Vi har haft nok problemer med folk der synes de skulle slette de tåbeligheder de fik skrevet når de godt selv kunne se det var noget værre vrøvl... nogle gange ville jeg ønske at nogen vidste at de skrev noget vrøvl :D

tirs 22. jul 2014 11:59
Brugeravatar

Jeg tror ikke vi taler om det samme i hvert fald, når jeg siger sludder og du siger vrøvl.

Jeg taler om rodede sætninger eller ting der skulle være tilføjet. Eller noget hvor man havde det hele i hovedet og fik det halve ned før man fik trykket send/udfør.

Nå, men jeg har ikke været her da der har været problemer med at folk slettede deres indlæg. Jeg synes det er praktisk at kunne, men kan godt se det vil være vrøvlet hvis folk benytter sig af muligheden som misbrug til at skrive nederen indlæg og derefter slette dem.

Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.

tirs 22. jul 2014 19:11

Geografisk sted: Sjælland
Du har jo muligheden for at redigere...

tirs 22. jul 2014 21:01
Brugeravatar

misssophie skrev:
Du har jo muligheden for at redigere...

Den stopper efter et vist tidsrum. Jeg ved ikke helt hvad det tidsrum er.

tirs 22. jul 2014 23:26

Geografisk sted: Sjælland
-adskillige minutter i hvert fald

ons 23. jul 2014 05:32
Administrator
Brugeravatar

Redigeringsmuligheden virker i en time.

ons 23. jul 2014 09:50
Brugeravatar

Geografisk sted: Bratbjerg, Danmark
Nu blander jeg mig lige... :lea:

Hvis man gerne vil være sikker på, at man ikke kommer til at skrive noget volapyk, har man jo altid den mulighed at læse korrektur på sit indlæg, før man trykker på "udfør". Det burde tage de værste "tyrkfejl" og uheldige formuleringer. :hhansen:

Èn gang Frieser - altid Frieser!

ons 23. jul 2014 10:08
Profil Hjemmeside
Brugeravatar

Geografisk sted: 3905, Nuussuaq, Grønland
Frieser9460 skrev:
Nu blander jeg mig lige... :lea:

Hvis man gerne vil være sikker på, at man ikke kommer til at skrive noget volapyk, har man jo altid den mulighed at læse korrektur på sit indlæg, før man trykker på "udfør". Det burde tage de værste "tyrkfejl" og uheldige formuleringer. :hhansen:

Og hvis man er bange for, man kommer til at skrive noget frygteligt sludder, kan man lukke computeren ned, gå en tur og tænke sig godt om.
:peg:

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!

ons 23. jul 2014 13:32
Profil Hjemmeside
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Svar på emne   [ 130 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste