Screening for livmoderhalskræft

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by Nina »

annetteB wrote:det er simpelthen derfor, at nogle mænd er begyndt at fjerne kønsbehåringen: der gik alt for tit ild i krølulden, når sådan en storryger gav blowjobs. Godt at vedkommende havde øllen i hånden til at slukke branden med.


KORS - JA! ....

Du har da også altid svar på alting! :jeanie: :skaal: (Hvor er den piberygende smiley???)
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by Gry »

smukke-ped wrote:Hold nu kææææææft.....Gry, skal du ikke på arbejde eller ud i den virkelige verden?

Hvem fanden har 12 timer til rådighed, til lige at google, eller samtaler på FB til kl 05 om natten???


Nej helst ikke :linski:

Og det har jeg jo, hvis jeg ikke havde det, så havde jeg ikke gjort det, men kan ikke helt se hvad dét har med noget at gøre.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by Gry »

Et mellemstort orakel? *skriger af grin*
Hvis jeg havde været et orakel havde jeg ikke haft brug for at søge på tingene eller ringe til lægevagten eller ringe til hospitalet vel ;) Derudover fortalte jeg jo ikke nogen noget (på hospitalet eller andet) som de ikke vidste. Vedkommende jeg talte med var ikke svag, men uvidende var hun - det er jeg jo også. Vi kunne ikke komme frem til mere fordi der ikke ER mere viden at få på nuværende tidspunkt.

Men jeg ved ikke helt hvad der var mærkeligt ved det? Det var en telefonsamtale som jeg har gengivet. Jeg havde nogle spørgsmål til en læge omkring en sygdom, hvad var der mærkeligt ved det?

Og så kan jeg ikke helt forstå hvorfor du mener det er selvoptaget ved at skrive om det her. Det er aktuelt i henhold til emnet, jeg deler mine oplevelser, erfaringer og viden. Jeg har hjulpet nogle stykker med at give små fakta de ikke var klar over før. I min optik prøver jeg at komme af med nogle frustrationer, samt bruge mine erfaringer til *måske* at hjælpe andre. Hvordan gør det mig selvoptaget?

Men når det så er sagt...så skal du jo selvfølgelig have lov til at mene jeg er dét hvis det er det du gør :) Jeg forstår bare ikke umiddelbart grundlaget for det. Men så igen, så er der så meget i denne verden jeg ikke forstår XD
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by Gry »

dobbel op
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by Gry »

smukke-ped wrote:Dét har med noget at gøre, måske ikke lige hvor mange man skal guffe gren på, for at være en spand blandet infektion.


Jeg synes du fremstiller den sundhedsfaglige konsulent, som lidt svag og uvidende, og dig selv som et mellemstort orakel. Hele din gengivelse, af jeres korrespondance er .....mærkelig.

Ofte når jeg læser dine skriblerier, tænker jeg, at du piller dig selv i navlen, og at det er usundt.


navlepilleri substantiv, intetkøn
BØJNING -et

Betydninger:

selvoptagethed; kredsen om sig selv
SYNONYM: navlebeskuelse

__________________________________________________

Ifølge den danske ordbog var det dine ord. Hvis du mente noget andet vil jeg da gerne høre hvad du ellers mener jeg er hvis det andet ikke passede så godt alligevel ;)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by aribeth »

Image
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by 99E »

Rapportering af indlæg? Really?
For hvad?
Der er da ingen indlæg i den her tråd, der overskrider dansk lovgivning? Er der?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by aribeth »

Det var Gry der lavede et dobbeltindlæg og skrev at det ville være en god idé at man selv kunne slette sine indlæg hvis man fx fik skrevet noget vrøvl... Det har vi lissom prøvet.... Dårlig idé!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by 99E »

aribeth wrote:Det var Gry der lavede et dobbeltindlæg og skrev at det ville være en god idé at man selv kunne slette sine indlæg hvis man fx fik skrevet noget vrøvl... Det har vi lissom prøvet.... Dårlig idé!

Nåeh. Ja. Det var ikke et hit.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Screening for livmoderhalskræft

Post by Godzilla »

Haaaa :jeanie:
"Ild i krølulden" "Guffe gren"
Fantastisk :viben:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply