Madtråden!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Madtråden!

Post by aribeth »

Igår skulle det gå hurtigt, så vi fik økoflæsk stegt i ovnen, frisk pasta med tomatsovs, soyastegt Bok Choi med hoisinsovs og kogt blomkål.... virkelig en sær men god blanding.

I aften... jeg har lyst til KØØØØØØØØD!
Mon det er for sent at tage noget op af fryseren?
Raxacoricofallapatorius
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Re: Madtråden!

Post by Anita »

I går æggekage på rugbrød

I dag smørrebrød og ØL

I morgen har "Emil" (af racen Hereford ) doneret en højreb som jeg serverer med bagte rodfrugter og hvad jeg nu finder på, men rødvin skal der til :-)
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Madtråden!

Post by Pia »

I dag højtbelagt smørrebrød, indtages i selskab med bedsteforældrene, inden vi skal i teatret sammen.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Madtråden!

Post by aribeth »

Vi fik entre cote (slagteren havde tilbud) og salat af hjertesalat, tynde gulerodsskræller, salatløg, tomater, feta, belugalinser og en skøn dressing af citron, krydderolie, sennep, hvidløg og honning.
Ingen af børnene ville have det... så var det godt at vi havde ris og sovs fra den anden dag i køleren :D
Raxacoricofallapatorius
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Madtråden!

Post by sinesmølf »

vi har fået frikadeller , stuvet hvidkål, kartofler og rødbeder. Det smate godt! jeg ved ikke hvad vi skal have i morgen, noget så vi er klar til at side foran kukkassen og se MGP.

Jeg har lovet Astrid at vi skal bage MGP kagen, er der nogle af jer der har et bud på hvad for en kage vi skal bage?
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Madtråden!

Post by annetteB »

jeg gider heller ikke at lave mad. De sidste fire måneder har jeg været sygemeldt af forskellige årsager, den ene mere kedelig end den anden, så da har jeg ikke lavet en skid og følgelig sjældent været sulten - og desuden om muligt MERE på spanden end jeg plejer, da jeg har haft sygedagpenge og ikke løn :-D
nu er jeg så begyndt at arbejde igen - og har derfor hverken tid eller gid til at lave ordentlig mad mere end to gange om ugen.

Igår fik vi kødboller i karrysovs. det skal vi osse have idag - og så skal jeg ud i byen et smut med en ven og have en øl. Imorgen skal vi have farsbrød med fetafyld...og mandag arbejder jeg igen, så gider jeg ikke lave mad før onsdag, hvor jeg har fri.
:jeanie:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Madtråden!

Post by HHansen »

Jeg er lige kommet hjem fra landsmøde i DcH og nu er det (heldigvis) for sent at begynde på den culotte jeg havde planlagt.. så vi kører til Horsens og spiser Sushi :aribeth:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Madtråden!

Post by HeidiO »

Vi har spist røget makrel med grillede citroner og en blomkålssalat med citrondressing.
Jeg synes det smagte ret ok, manden var ikke imponeret.... Hans laksefobi har åbenbart også bredt sig til andre fisk nu :traet:
Heidi
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Madtråden!

Post by 99E »

Oh, karrysild, oh karrysild
Du er så gul og snasket
Og smager lidt af eddike
og koriander og ... andre ting...

Resten af stegesokyllingen er blevet til teriyaki-kyllingesalat, og der var æg og karrysild og hjemmebagt rugbrød i køleren.
Og vi er snart færdige med at flytte skrammel fra 1. sal til 7. (YAY, UDSIGT OG LYYYYS!) i Ghettotårnet.

Gad vide hvad vi skal have til aften?
Rester af kartoffelsuppen fra forleden, tror jeg - eller take away. Sushi?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Madtråden!

Post by Stimata Doamna »

Raclette stod der på menuen i dag *bøvs*
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply