Sveder I mere?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Bør vi alle sammen passe på aluminium i deo'en?

Ja, der er nok noget om det. Jeg har smidt mine ud!
1
9%
Jah, måske. Jeg skærer ned på forbruget og afventer EU-undersøgelsen om nogle uger.
2
18%
Jeg kan ikke overskue at lave noget om. Døden skal have en årsag...
6
55%
Næh, jeg tror ikke det er så slemt. Og jeg er alligevel færdig med at få børn/hjerneskadet/lavet af sølvpapir.
2
18%
Nej, der er sandsynligvis intet om sagen. Der er meget stramme regler for kosmetik, så jeg er 100% tryg!
0
No votes
 
Total votes: 11

User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Sveder I mere?

Post by 99E »

Gry Gressbakken wrote:Rodalon?

Hældes noget i en bold og smidt ind i vaskemaskinen og så bare vasket normalt også med sæbe og eventuelt skyllemiddel eller er der andre...erhm...fremgangsmetoder?

Jeg følger opskriften på flasken...
Aldrig blande sæbe og Rodalon...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Sveder I mere?

Post by Stimata Doamna »

Jeg plejer at lægge tøjet i blød i Rodalon, ca. 20-30 minutter (eller indtil jeg husker, at jeg har sat noget i blød). Så skyller jeg en gang eller to, og så ryger tøjet i vaskemaskinen.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Sveder I mere?

Post by annetteB »

jeg er tilsyneladende holdt helt op med at svede, så deodoranter er ikke noget jeg bruger mere.
til gengæld har jeg efter mange parfumefri år atter fundet en parfume jeg kan lide, så jeg kan dufte af noget udover mig selv til festlige lejligheder.

Rodalon må til gengæld afprøves. Har et par tshirts som lugter af stresssved når de kommer på kroppen, og siden de er pæne, så kunne det egentlig være rart at kunne bruge dem til andet end havearbejde og til at holde folk væk med.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply