Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner * Arcade    Dato og tid er søn 19. nov 2017 23:33

Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
 Sveder I mere? 

Bør vi alle sammen passe på aluminium i deo'en?
Ja, der er nok noget om det. Jeg har smidt mine ud! 9%  9%  [ 1 ]
Jah, måske. Jeg skærer ned på forbruget og afventer EU-undersøgelsen om nogle uger. 18%  18%  [ 2 ]
Jeg kan ikke overskue at lave noget om. Døden skal have en årsag... 55%  55%  [ 6 ]
Næh, jeg tror ikke det er så slemt. Og jeg er alligevel færdig med at få børn/hjerneskadet/lavet af sølvpapir. 18%  18%  [ 2 ]
Nej, der er sandsynligvis intet om sagen. Der er meget stramme regler for kosmetik, så jeg er 100% tryg! 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 11

Sveder I mere? 
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: 3905, Nuussuaq, Grønland
Indlæg Re: Sveder I mere?
Gry Gressbakken skrev:
Rodalon?

Hældes noget i en bold og smidt ind i vaskemaskinen og så bare vasket normalt også med sæbe og eventuelt skyllemiddel eller er der andre...erhm...fremgangsmetoder?

Jeg følger opskriften på flasken...
Aldrig blande sæbe og Rodalon...

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!

lør 22. mar 2014 00:08
Profil Hjemmeside
Brugeravatar

Jeg plejer at lægge tøjet i blød i Rodalon, ca. 20-30 minutter (eller indtil jeg husker, at jeg har sat noget i blød). Så skyller jeg en gang eller to, og så ryger tøjet i vaskemaskinen.

Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground

lør 22. mar 2014 11:31
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
jeg er tilsyneladende holdt helt op med at svede, så deodoranter er ikke noget jeg bruger mere.
til gengæld har jeg efter mange parfumefri år atter fundet en parfume jeg kan lide, så jeg kan dufte af noget udover mig selv til festlige lejligheder.

Rodalon må til gengæld afprøves. Har et par tshirts som lugter af stresssved når de kommer på kroppen, og siden de er pæne, så kunne det egentlig være rart at kunne bruge dem til andet end havearbejde og til at holde folk væk med.

søn 23. mar 2014 08:53
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Svar på emne   [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4