Lektiehjælpen

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Lektiehjælpen

Post by Intunia »

Hey, jeg skal skrive noget vildt klogt, på ca. 15-20 sider om et valgfrit emne inden for en af kategorierne

1. Bæredygtighed
2. Ledelse og kommunikation
3. Industrialiseret byggeri

Hvad ville du vælge ?

3´eren ville jeg hurtigt kunne lire af, 2 ´eren ville nok udfordre mig lidt, og 1´eren er nok den der interesserer mig mest og den som jeg kunne få noget ud af fagligt og emnet kan vendes og drejes på så mange måder.
bla bla bla
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Lektiehjælpen

Post by 99E »

Det kommer jo an på, hvor meget du vil flashe din visdom ift. hvor meget tid og energi, du gider bruge på arbejdet?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Lektiehjælpen

Post by Intunia »

99E wrote:Det kommer jo an på, hvor meget du vil flashe din visdom ift. hvor meget tid og energi, du gider bruge på arbejdet?


Klart, og om jeg er interesseret i viden jeg ikke har så meget af. Hvis det forholder sig sådan, bør jeg vælge kommunikation og ledelse.

Kategorierne kan sættes sådan op.
1. Et emne der er let for dig og kan skrives i søvne
2. Et emne du ikke ved så meget om, og giver det største vidensmæssige løft.
3. Det spændende emne som vil være sjovt at skrive om.


Hvad ville du vælge, Ninie?
bla bla bla
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Lektiehjælpen

Post by 99E »

Lige nu, hvor overskudskontoen er i minus, ville jeg vælge det nemme skrive-i-søvne-emne.
Ellers: Mulighed 2.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Lektiehjælpen

Post by annetteB »

jeg ville vælge dét som jeg syntes kunne være sjovest at skrive om
:peg:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Lektiehjælpen

Post by Intunia »

Foråret er lige om hjørnet, Ninie. Så kommer der helt sikkert plus på overskudskontoen igen. Jagt, fiskeri og lyse aftenener! :elsk:

Nå men jeg er også en, der gerne vil have det sjovt hele tiden. Jeg forsøgte ellers, at inspirere mig selv, til at være den fornuftige ukendt-videns-betvinger, men nej.

Så jeg skriver om bæredygtighed, og det passer fint med, at jeg skal til et foredrag uden for skolen om social bæredygtighed i næste uge.
bla bla bla
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Lektiehjælpen

Post by 99E »

Intunia wrote:Foråret er lige om hjørnet, Ninie. Så kommer der helt sikkert plus på overskudskontoen igen. Jagt, fiskeri og lyse aftenener! :elsk:

Jah, der er vel kun en... hmmm, tre måneder til det er forår, eller sådan noget! :jeanie:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Lektiehjælpen

Post by Intunia »

Nu har jeg fået afgrænset emnet til "Social bæredygtighed" relateret til bygningsdesign...
Men jeg er altså ikke helt tryg ved den videnskabelige genre og være "objektiv" For helvede da, objektivitet er jo en stor løgn!
:hhansen:
Noget behøver jo ikke være rigtigt,fordi en eller anden tidligere har fremsagt noget teoretisk om emnet!
bla bla bla
Post Reply