Hey Februar!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Hey Februar!

Post by Stimata Doamna »

På side tre i denne tråd findes Pias udlægning af en gyserfilm for dem, der vil læse originalhistorien bag Rokoko-Postens nyeste påfund/kopi

http://www.strigler.dk/viewtopic.php?f=74&t=1791&p=22513&hilit=Motorsav#p22513
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Hey Februar!

Post by HeidiO »

Det ser bestemt ud som om nogen har fået inspiration et sted fra!!
Heidi
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hey Februar!

Post by 99E »

Åhhh, vinterferie!
*Ser drømmende ud!*

Det bruger man ikke her i landet... :naese:
Men vi har fastelavnsfri på fastelavnsmandag. :sanne:
I marts...

Til gengæld er der fuld gang i skiløbet - både ved skiliftene og på langrendssporene vrimler det med skiløbere. Og snescooterne er godt i gang - inkl. dem i børnestørrelse.
(SELVFØLGELIG kan man få snescootere i børnestørrelse - der findes jo også ponyer - ikk'?)

Mens vi venter på sommeren, kigger vi efter båd.
Jollen, som vi delte med 6 andre, og som sank i efteråret, er solgt og underskuddet delt ligeligt. :gunni:
Nu prøver vi med en båd, vi ikke skal dele med nogen - ud over at lade nogen passe den mens vi er på ferie og den slags, mod de får lov at sejle i den i mellemtiden.
Vi er lidt på udkig efter noget så luksuriøst som en båd med kabine - en åben jolle er fin i godt vejr, men hvis vi vil kunne sejle lidt længere væk og overleve i møgvejr, er det smart med et tag...

Og så må det gerne blive forår og sejlsæson og rensdyrjagt nuuuu...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Hey Februar!

Post by stardancer »

Længe siden jeg har været herinde, men sådan er det jo når det der liv trænger sig på :linski:

Men vil da dele lidt af det der er sket siden sidst :-)

Har været på et kursus som jobcenter sendte mig ud i, efter en snak med sagsbehandler. Syntes selv det lød ret godt og må sige at dét var det bestemt også :mikkel: Noget helt andet end de såkaldte "pipkurser" som kommunerne ellers bruger i stor stil. Ærgerligt det kun varede 9 uger, kunne sagtens have brugt længere tid på det :-)

Så var der jo jul og nytår, som begge gik stille og roligt for sig, julen blev igen holdt hjemme med hygge og god mad, nytår var vi hos svigermor med hygge og mere god mad :hhansen: :aribeth:

Så var vi desværre igennem en tidlig abort i januar :graed: Havde jo endelig fået manden med på barn nr. 2 i august og endelig stod jeg med en positiv test - og så mistede jeg :nej:
Så nu må vi op på hesten igen, men det er da heldigvis sjovt at lave børn :linski: Så må vi bare krydse fingre for at der snart er bid igen, og at den bliver siddene hvor den skal!

Vinterferien, den er indtil videre gået med mand syg af influenza, barn syg af influenza og jeg selv på penicillin pga betændelse i et par tænder :doed:

Så nu må alle mand gerne blive friske igen, for det er da godt nok en træls periode pt.
/Sofie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hey Februar!

Post by annetteB »

jeg fylder halvtreds idag. Jeg er fattigere end nogensinde, har ikke haft andre gæster end mine unger...og ved I hvad? Jeg er gladere end nogensinde. De sidste tre år har været fantastiske og jeg GLÆDER mig til at tage hul på mere fremtid.
:elsk: :elsk: :elsk: :elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Hey Februar!

Post by aribeth »

Hurra for dig Annette!

Jeg har kendt min mand i 17 år i dag... det er halvdelen af mit liv, og det er faktisk helt vildt!

Imorgen skal Max holde børnefødselsdag og jeg har lavet minecraftkager og skattejagt og er i øvrigt ramt af den forkølelse og influenza som Milo og min far har haft hele ugen... men ellers har det da været en dejlig dejlig vinterferie!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Hey Februar!

Post by Lena »

Tillykke Annette............. Det lyder skønt!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Hey Februar!

Post by Pia »

Jeg er lige kommet hjem, efter en alt for fed skiferie. Både ungerne og jeg var absolut grønne, men det fik svigerne lige ændret på i en ruf, og nu kan de blå og røde pister bare komme an.

Jeg kan dårligt vente til næste år, med at komme af sted igen :hhansen:

Nu sidder jeg i sofaen og 'sejler' det gyngede noget på færgen hjem i nat, det skidt sidder åbentbart i kroppen længe :plop:

Katrine: Hvordan ser en minecraftkage ud? Mine to unger er også helt vilde med det spil, spøjst, for det er da grafik som i 80'erne?!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Hey Februar!

Post by misssophie »

Ninie,- er der egentlig slet ikke nogen der holder høns på Grønland?

jeg kan da godt se problemet med kulde osv,- men tænkte at det kunne da godt være at der var hønseholdere alligevel?...
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Hey Februar!

Post by aribeth »

der er billeder af mine forsøg på minecraftkager på FB...

Jeg er syg og det ødelægger fuldstændig mine rutiner og det får jeg stress af.
Raxacoricofallapatorius
Post Reply