Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Det er bare så skønt når bunkerne lige er ordnet!

Nu skal jeg vist til at se på lidt arbejde, hverdagen lurer lige om hjørnet.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Weeee så er tøjskabet sorteret, og en stor sæk kan sendes videre til genbrug

På en eller anden vis er skabet bare krøbet, for hvordan skal jeg dog få plads til det jeg har beholdt :ehh:

Og så skal jeg vist bruge eftermiddagen til at lægge bukser op, fandt ikke mindre end 5 par nye bukser som aldrig er brugt, men som skal lægges op + de to par jeg købte i sidste uge, fordi jeg manglede bukser med fuld benlængde :anonym:
Heidi
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Januar

Post by aribeth »

Sidste dag i ferien og Max er blevet syg... hurra, eller noget!

Jeg klippede et par får igår og skal have klippet nogle flere i dag... og slagtet mine australorps...de har aldrig rigtig gjort æg og nu er de også begyndt at slagte de andre høns, det gider jeg ikke, så nu kan de blive til suppe i stedet for!

Og så skal jeg forberede noget undervisning til på onsdag...
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Januar

Post by misssophie »

de har aldrig rigtig gjort æg og nu er de også begyndt at slagte de andre høns, det gider jeg ikke, så nu kan de blive til suppe i stedet for!


ja, så kan de fandme lære det.........

jeg skal luftes i dag,- har fandme ikke været nogen steder henne i evigheder...
Misssophie
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Hvordan går det med din ryg Missophie?

God bedring med ham, aribeth
Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Januar

Post by HHansen »

Man skulle tro at når ens børn flytter hjemmefra, så begynder de at klare sig selv... :hva:
Men det er bare løgn :hhansen:

Jeg brugte dagen igår på at hjælpe datteren med at få styr på lejligheden, få købt en reol og nogle store kasser og den slags så hun kan få ting lidt af vejen.. det gør det lettere at holde orden.. Så der var pænt da jeg forlod hende, gad vide hvor længe det holder?

I dag skal jeg så op med nogle japanske tatamimåtter til min søn
Image
Det er sådan nogen rismåtter (plader faktisk, de er 5,5 cm tykke og stive, kan ikke rulles) som japanerne bruger på gulve alle steder.
Sønnen har fået eneværelse på college fra i dag, og han ønsker at indrette det japansk, så disse måtter var højeste julegaveønske. Så det går noget af eftermiddagen så med...

Og så skal vi i magasin og bytte nogle julegaver. GYS... der er sikkert en million mennesker...

Og jeg er blevet forkølet i løbet af formiddagen, fryser, nyser, er svimmel.. ØV - skrid forkølelse!! :peg: :brok: !
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Januar

Post by HHansen »

Et bedre billede af tatami - det først indsatte er jo et ret stort rum, min søn har fået et sæt som dette bestående af 4 store og en lille
Image

Håber det kan være i værelset :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Fede måtter Helle!

Jeg kan ikke forestille mig, at der kan være så mange mennesker i Magasin, jeg tror de allesammen var på containerpladsen :linski:
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Januar

Post by Stimata Doamna »

Så er datteren i luften og på vej retur til efterskolen. Hun skal stige om i Frankfurt om et øjeblik *gys*
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Stimata Doamna wrote:Så er datteren i luften og på vej retur til efterskolen. Hun skal stige om i Frankfurt om et øjeblik *gys*


Er det første gang hun skal den tur alene med omstigning?
Heidi
Post Reply