Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Jeg synes ikke mine ponyer er begyndt at fælde endnu, jeg skal have dem klippet på halsen igen i dag, de har det varmt. Der skulle komme rigtig vinter her om en 14 dages tid, så må vi se om det holder. Jeg synes efterhånden at selv vores veldrænede folde med godt toplag, er svære at holde helt fri for mudder :ond: Hurra for ridehallen, der får de lige lov at rulle sig når jeg har trænet dem, det nyder de virkelig!

Her er begge ungernes værelser ordnet og gjort hovedrene, mit eget klædeskab er ordnet (OMG et projekt, så hellere endnu et børneværelse) og jeg er vældig stolt af mit egent aktivitetsniveau på dén front. :anonym:

Signe og jeg har pakket loppefrøskaller i små portionsposer til den ene pony og nu sidder jeg med kaffen og overvejer om en tur i stalden ikke er det næste på dagens program. Drengene er kørt på genbrugsstationen med alt det skrammel og tøj, som er sorteret fra over de sidste par dage.

I aften kommer svoger, hans kone og deres nuttede baby på besøg, skal have lavet en god gang enebærgryde og kartoffelmos inden da.

Jeg skal også have læst mere i min bog "Den femte dag" åh den er fed og nørdet og intelligent skrevet! Læs den, hvis du altså ikke er typen, der kun vil læse teenagebøger om vampyrer og hjerte og smerte. :hhansen:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Januar

Post by Stimata Doamna »

Vi er radioaktive lige i øjeblikket :vader:

Godt der snart er eksamen!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Stimata Doamna wrote:Vi er radioaktive lige i øjeblikket :vader:

Godt der snart er eksamen!


Er det kemien der trykker?

:hhansen:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Pia wrote:Jeg synes ikke mine ponyer er begyndt at fælde endnu, jeg skal have dem klippet på halsen igen i dag, de har det varmt. Der skulle komme rigtig vinter her om en 14 dages tid, så må vi se om det holder. Jeg synes efterhånden at selv vores veldrænede folde med godt toplag, er svære at holde helt fri for mudder :ond: Hurra for ridehallen, der får de lige lov at rulle sig når jeg har trænet dem, det nyder de virkelig!

Her er begge ungernes værelser ordnet og gjort hovedrene, mit eget klædeskab er ordnet (OMG et projekt, så hellere endnu et børneværelse) og jeg er vældig stolt af mit egent aktivitetsniveau på dén front. :anonym:



Hvem lover vinter? Jeg synes ikke jeg kan finde andet end lune vejrudsigter. Jeg drømmer om frost, vi har også bløde folde i år, ikke dybt mudder overhovedet, men nok til at det irriterer mig at se på.

Klædeskabsoprydning.... Det burde jeg faktisk også, men det er et større projekt, så det bliver en dag jeg er i humør til det.

Nu vil jeg lave en sursød spidskålssalat som lige skal nå at trække et par timer inden aftensmaden.
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

HeidiO wrote:
Hvem lover vinter?


Det sagde min mor! :jeanie:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Pia wrote:
HeidiO wrote:
Hvem lover vinter?


Det sagde min mor! :jeanie:


Hahahaha, hun sagde til mig, at det ikke blev vinter :hhansen:
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Hvad skal jeg sige, hun er en smule radikal?

Men om ikke andet er hun da dækket ok ind i sine forudsigelser :hhansen:

Men jeg vil tro hun hepper på vinter nu, for jeg kom til at give hende en sælskindspels i julegave og den vil hun vist ret gerne have lejlighed til at bruge.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Pia wrote:Hvad skal jeg sige, hun er en smule radikal?

Men om ikke andet er hun da dækket ok ind i sine forudsigelser :hhansen:


Hun får ret i noget, så meget er sikkert :lolskilt:
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Januar

Post by Stimata Doamna »

Pia wrote:
Stimata Doamna wrote:Vi er radioaktive lige i øjeblikket :vader:

Godt der snart er eksamen!


Er det kemien der trykker?

:hhansen:


Det er vist bare generelt eksamen, der trykker :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

I dag bliver store bagedag, kerner til rugbrød er sat i blød.
Glæder mig til hjemmebagt brød igen, vi har haft en "gider-ikke-at-bage" periode, men sikke noget tørt papbrød man så er nødt til at købe :traet:

Om lidt en tur på containerpladsen med skidt og bras og så kan det være at jeg skulle få startet på projekt ryd op og sorter klædeskab :mikkel:
Heidi
Post Reply