Disneys Juleshow - hit eller skidt?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Skal man se Disneys Juleshow?

JA!!! Ingen jul uden juleshow.
5
24%
Mjah, hvis det alligevel passer ind i planerne...
12
57%
Nææh, det er da ligemeget!
4
19%
 
Total votes: 21

User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Disneys Juleshow - hit eller skidt?

Post by aribeth »

jeg har altid skulle se det før for at det blev rigtig jul.

Men de sidste par år har det bare ikke passet... så lidt for to år siden da Milo var en måned gammel og jeg havde en ammepause. Max og Milo er i dag for spændte til rigtig at kunne sidde stille og se med...

Jeg håber lidt på, at næste år kan jeg måske begynde at introducere dem for det :D
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Disneys Juleshow - hit eller skidt?

Post by Godzilla »

Jeg ELSKER juleshow men jeg glemmer at se det hvis der ikke er børn der hvor jeg holder jul. Jeg oplever overhovedet ikke julen når jeg er alene. Det bliver bare som almindelig hverdag. Egentlig kedeligt, så i år vil jeg undtagelsesvis lave et nytårsforsæt om at jule til næste år. Og 2014 byder på juleaften med børn....hurra!! Så bliver det RIGTIG jul.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Disneys Juleshow - hit eller skidt?

Post by KatieKat »

Jeg plejer faktisk at se det hvert eneste år, men i år glemte jeg det. Skænkede det ikke en tanke. Er tydeligvis blevet lidt for vant til ikke at have tv.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Disneys Juleshow - hit eller skidt?

Post by Frieser9460 »

Indrømmet... det ER ikke hvert år, jeg får set Disney's Juleshow. Det er vel sådan, det går, når man bliver voksen og får forpligtelser... Alligevel har jeg stemt, ja til, at det ikke er ordentlig jul uden Juleshow... Det er en tradition, jeg er vokset op med, og det føles altså ikke helt lige så rigtigt, hvis jeg ikke får det set.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Disneys Juleshow - hit eller skidt?

Post by Annemaja »

Jeg kan godt lide det juleshow - med eller uden børn. Har dog som regel glemt det, men denne jul så jeg det rent faktisk - i hvert fald det meste :jeanie:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply