Hvad skal du i julen?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Hvad skal du i julen?

Post by Pia »

Juleaften + et par dage står på slotsophold med familien (ingen gad lave mad og vaske op i år)

Derudover en masse julehygge med mere familie og venner, både før og efter juleaften.

Kun lige afbrudt af en børnefødselsdag, så fortsætter juleplanerne og hyggen, et par dage ind i det nye år :-)

Jeg har fået rettet og afleveret alle opgaver til mine elever, så jeg kan faktisk holde ægte ferie! :jeanie:

I morgen holder vi juleafslutning på arbejdet og bagefter har jeg lovet mine søde elever, at gå med videre til et privat arrangement de holder i klassen.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Hvad skal du i julen?

Post by aribeth »

Ahhh! vi har lige fået flyttet et af arrangementerne til samme dag som et af de andre, bare om aftenen i stedet for... det er rart, for så får vi en fridag den 26.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Hvad skal du i julen?

Post by Lena »

Det er blevet et must for mig...... os, at der er 1 af juledagene, hvor vi intet skal. Det er et traume fra barndommens mange mange julefrokoster mellem jul og nytår......
Post Reply