Glædelig december!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Glædelig december!

Post by misssophie »

jeg holder tidlig juleferie... jeg blev opereret i ryggen i tirsdags, og jeg har jamret som en mand lige siden...
-skal hilse at sige at man godt kan mærke det når ens rygbøffer har været afmonteret...

4-6 ugers sygemelding venter forude

i går flyttede vores hund nr. 2 ind "for good",- vi kan jo lige så godt benytte os af at jeg alligevel er hjemme...
Misssophie
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Glædelig december!

Post by Dorte Hansen »

misssophie wrote:
i går flyttede vores hund nr. 2 ind "for good",- vi kan jo lige så godt benytte os af at jeg alligevel er hjemme...



Pics or it didn´t happen.....
Nu med køter-bande!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Glædelig december!

Post by HeidiO »

Ja vi må da se billeder af hunni!!

God bedring med ryggen Missophie, hvad har de lavet ved den?


Her er manden endelig hjemme fra job, Bodil har blæst gang i en vældig travlhed på hans arbejde.
Om lidt kører vi ud at spise, tænker det nok bliver indisk, det har jeg lige lyst til :aribeth:
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Glædelig december!

Post by misssophie »

jeg havde for lidt plads til nerverne i rygraden, de blev klemt af både diskus, knoglevækst (slidgigt) og nogle fortykkede ledbånd.

man har derfor været inde og fjerne noget knogle og ledbånd indvendigt fra kanalen. diskussen var kun flad, men der var ikke gået hul på den, så den kunne de lade være.

Vuffen er 3 år gammel, taget til DK for et år siden fra Thailand af en frivillig fra en dansk dyreorganisation, da den ikke fungerede med de andre hunde på internatet. han har i mellemtiden været hos en plejefamilie som består af både dyrlæge og dyrepasser, og de har stille og roligt introduceret ham til livet uden for internatet.
jeg vil godt understrege at vi IKKE har taget ham fordi han var fra Thailand,- men fordi vi mente at han passede supergodt til den hund vi har i forvejen.
da hastværk er lastværk, har vi brugt de sidste 2 mdr til at lære ham at kende,- og det har helt klart gjort hans flytning til en leg. han har jo overnattet her før,- så for ham er det vist bare en udvidet weekend...




Image

Image

Image

Image
Misssophie
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Glædelig december!

Post by misssophie »

tak

-ja, han har nogle meget intense øjne...
Misssophie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Glædelig december!

Post by HHansen »

Smuk og meget speciel vapse :-) Og de er et fint par de 2, kommer de godt ud af det med hinanden?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Glædelig december!

Post by HHansen »

Jeg er iøvrigt lige kommet hjem fra koncert med Pretty Maids -heavy

Vi fik billetterne billigt i tirsdags da en ven ikke kunne komme afsted - så vi tænkte at det måske nok kunne blive interessant. :jeanie:

Dét var det også. Det var faktisk overraskende godt og ikke bare skrig og skrål. Jeg havde yngste søn med - han syntes også det var godt.. han var så blandt de yngste tilstedeværende - Nøj der var mange gaaaaamle mennesker på snart 50 eller mere :peg:

Men en fin aften! -heavy :jeanie:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Glædelig december!

Post by misssophie »

ja, de kommer rigtigt godt ud af det med hinanden,- de leger på samme måde,- altså ikke noget med at slås, men helst bare løbe rundt og hive i legetøj og smadre bamser

dejligt med en god koncert, synes bare der kan være langt imellem man bliver positivt overrasket

mig og ham den langhårede har aftalt at vi skal ind og se Robbie Williams og Metallica når lejligheden byder sig. tror også at de er knaldgode i koncert...
Misssophie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Glædelig december!

Post by Stimata Doamna »

Hvor er han fin :-)

Var du i München? Man bruger jo ryggen til utrolig mange ting, så det kan i den grad mærkes, når der er blevet pillet ved den!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Glædelig december!

Post by 99E »

HHansen wrote:Jeg er iøvrigt lige kommet hjem fra koncert med Pretty Maids -heavy

ÅÅÅÅÅRRRHHHH!!!!!
Selvfølgelig var det godt. Pretty Maids er megagodt.
Og jeg har godt nok ikke set dem live, men det har Mikkel. Han siger, de er gode til det.

Pretty Maids spiller ret melodisk metal - det er ikke "bare" growl og skrål.
Hvis du syntes, de var gode, så tjek bands som Kamelot og Amaranthe. :elsk:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply