Glædelig december!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Glædelig december!

Post by HHansen »

Pia wrote:Hvorfor kan hun vælge først Helle? Det lyder sgu da ikke holdbart.



Det kan hun vel egentlig heller ikke hvis det skal gå rigtigt til.. men det er jo svært at sige nej når nu det er kursus.. og påsken er forældrenes guldbryllup.. Sommerferien er jeg mest utifreds med .. og hvis det viser sig at min eksmand ikke kan passe det ind, så må jeg nok forlange lodtrækning...

Jeg kører på randen af et stressnedbrud kan jeg mærke, så sådan noget som det her påvirker meget... må nok tage en snak med hende :doed:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Glædelig december!

Post by Pia »

En snak lyder som en god ide.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Glædelig december!

Post by HeidiO »

HHansen wrote:
Pia wrote:Hvorfor kan hun vælge først Helle? Det lyder sgu da ikke holdbart.



Det kan hun vel egentlig heller ikke hvis det skal gå rigtigt til.. men det er jo svært at sige nej når nu det er kursus.. og påsken er forældrenes guldbryllup.. Sommerferien er jeg mest utifreds med .. og hvis det viser sig at min eksmand ikke kan passe det ind, så må jeg nok forlange lodtrækning...

Jeg kører på randen af et stressnedbrud kan jeg mærke, så sådan noget som det her påvirker meget... må nok tage en snak med hende :doed:


Men hvis hun får påsken er det da ikke urimeligt, at du vælger først i sommerferien.
Pas på dig selv :kindkys:



Håber ponyerne hurtigt er gående igen Pia, kan det være et sømstik? Har du talt med smeden?
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Glædelig december!

Post by Pia »

Nej, jeg har ikke talt med ham, der er ingen puls i koden/hoven, så tror ikke det er byld/sømstik.

Jeg synes det ligner han har rettet den ene for voldsomt op (Lilja står lidt skævt på det ene bagben) og så tror jeg han har vredet i den sorte, han er ikke typen der tager hensyn til det er ponyer.

Det lignede nemlig det er i lænden den sorte reagerer. *suk*

Han kommer ikke til at røre dem igen, ny smed er fundet. :vader:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Glædelig december!

Post by 99E »

HHansen wrote:Jeg kører på randen af et stressnedbrud kan jeg mærke, så sådan noget som det her påvirker meget... må nok tage en snak med hende :doed:

Jeg ville nok være mere bekymret for det der stress end for ferier osv... :ehh:
Stress er usundt.
Stress gennem længere tid er mere usundt.
[url]tinyurl.com/pdfkknw[/url]

Jeg har fået den sødeste kalendergave af Mikkel i dag:
På den ene side:
Image

På den anden side:
Image

Og når den snurrer rundt:
Image
"Asavakkit" - "Jeg elsker dig" på grønlandsk.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Glædelig december!

Post by HHansen »

99E wrote:Jeg ville nok være mere bekymret for det der stress end for ferier osv... :ehh:
Stress er usundt.
Stress gennem længere tid er mere usundt.
[url]tinyurl.com/pdfkknw[/url]

Tak 99E - dét link var grim læsning som jeg sikkert har godt af. Du har ret, stress er vigtigere end ferie. Jeg ved også at jeg kun reagerer på det ferie bøvl fordi jeg er presset..
Jeg har allerede problemer med hukommelse og overblik, hvilket ikke plejer at plage mig. Så jeg skal stoppe op og have gjort noget ved den arbejdssituation.

ellers ender det jo sådan her :doed:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Glædelig december!

Post by 99E »

HHansen wrote:Tak 99E - dét link var grim læsning som jeg sikkert har godt af. Du har ret, stress er vigtigere end ferie. Jeg ved også at jeg kun reagerer på det ferie bøvl fordi jeg er presset..
Jeg har allerede problemer med hukommelse og overblik, hvilket ikke plejer at plage mig. Så jeg skal stoppe op og have gjort noget ved den arbejdssituation.

Godt!
-cookie
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Glædelig december!

Post by Godzilla »

Ja, pas på det der stress Helle. :peg:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Glædelig december!

Post by Pia »

Jeg er lige kommet til at bestille et par megafede sidepulltrenser til ponyerne, specialsyet til dem efter mål. Glæder mig til de kommer!

I morgen står den på god mad og klassisk julekoncert med mine bedsteforældre :elsk:

Lørdag napper vi vist en dag i en eller anden 'Storby' og finder de sidste julegaver og julehygger lidt, søndag julefrokost hos svigerne…
Så gik den weekend da vist også allerede inden den kom i gang?

Palominoprinsesseponyen er haltfri igen, den sorte har fået en akuttid ved min dygtige dyrlæge/kiropraktor lørdag tidlig morgen, jeg er sikker på der sidder noget i lænden på ham.

Er I klar til jul derude?

Jeg synes, jeg mangler lidt julestemning i år, sikkert pga. gråvejret, et drys sne ville gøre godt på den konto :-)
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Glædelig december!

Post by HeidiO »

Jeg har lige købt den allersidste julegave i dag, juletræet er også købt så julen kan bare komme an.
Synes julestemningen er ved at indfinde sig, måske fordi her faktisk er pyntet mere op i år end de plejer?!

I eftermiddag har jeg været hos min farmor og hygge. Hun har nogle problemer med hjerteflimmer og er ikke helt på toppen. Men i dag var en god dag og så er det jo altid hyggeligt at køre forbi til en kop kaffe.
Heidi
Post Reply