Glædelig december!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Glædelig december!

Post by HeidiO »

Har en god specialøl i glasset, liv i stearinlysene og hikke efter første mundfuld øl....

Vi fandt en hund der rente midt på vejen i dag, det lykkedes at finde dens hjem på gård nr. 7 vi besøgte.
Vi fik konstateret, at folk herude ikke er stået op kl. 9.15 og at de gerne går udenfor i pyjamas (af den gode gammeldags stribede slags, med bukserne trukket godt op i armhulerne) når det banker på, det var nogle ømme syn :hhansen:
Heidi
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Glædelig december!

Post by Intunia »

HHansen wrote:Jeg er iøvrigt lige kommet hjem fra koncert med Pretty Maids -heavy

Vi fik billetterne billigt i tirsdags da en ven ikke kunne komme afsted - så vi tænkte at det måske nok kunne blive interessant. :jeanie:

Dét var det også. Det var faktisk overraskende godt og ikke bare skrig og skrål. Jeg havde yngste søn med - han syntes også det var godt.. han var så blandt de yngste tilstedeværende - Nøj der var mange gaaaaamle mennesker på snart 50 eller mere :peg:

Men en fin aften! -heavy :jeanie:


OOOOOUUUHHHH darling please don`t hurt me this way!
Haha dem havde jeg på walkmannen dengang i firserne, hvor jeg enten cyklede til hesten eller gik med aviser.
De er satme så følsomme, de der glamrockere! :hhansen:
bla bla bla
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Glædelig december!

Post by aribeth »

Ej hold nu op ikke.... Der er fandeme ikke meget metal over maids... Mere bare sådan lidt firserglampop med langt heavyhår og please Don't Hurt me. Men nuttede på en måde.
Men bortset fra det, så har jeg engang hørt dem på Roskilde :hhansen:
Jeg har fundet ting til sylten... Den skal laves imorgen. Julegaver pakket og forsøgt gemt væk fra nysgerrige små pilfingre.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Glædelig december!

Post by aribeth »

Ej hold nu op ikke.... Der er fandeme ikke meget metal over maids... Mere bare sådan lidt firserglampop med langt heavyhår og please Don't Hurt me. Men nuttede på en måde.
Men bortset fra det, så har jeg engang hørt dem på Roskilde :hhansen:
Jeg har fundet ting til sylten... Den skal laves imorgen. Julegaver pakket og forsøgt gemt væk fra nysgerrige små pilfingre.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Glædelig december!

Post by 99E »

Jeg har rodet i gamle fotos - bare for at se, om der var nogen, der skulle sendes til den ikke internet-kontaktbare del af familien.
Og selvfølgelig var der det.
(Og selvfølgelig gør jeg den slags længe efter fristen for julepost er overskredet. Oh, well...)

Og så var der naturligvis det awesomeste profilbillede:
Image

I hånden har jeg Hellboy's pistol. Han kunne alligevel ikke holde dén OG tage billede på samme tid... :jeanie:
Det er lidt fedt at have kolleger, der gider lege med til fastelavn (skolelederen var klædt ud som pirat-babe og havde ikke skiftetøj med - og havde glemt, hun havde en ansættelsessamtale...) - og med det in mente må jeg hellere overveje hvad jeg skal være i år.
Det er lidt for letkøbt at dukke op i ridetøj to år i træk.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Glædelig december!

Post by HeidiO »

Nedtælling til juleferien er i gang, og mens jeg venter bager jeg brunkager og hører julemusik :-)
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Glædelig december!

Post by annetteB »

jeg har fået røntgenfotograferet mine knæ igår. De har heldigvis ingen brusk- eller knogleskader, ikke engang de små slidrelaterede bruskskader som ellers blev fundet for en ti år siden kan længere ses. Hurra for vægttab!!

Det hjælper desværre ikke på, at jeg stadig har skide ondt i det elendige venstreknæ, men OK skaden er nu lokaliseret til "kun" at omfatte det store ledbånd på knæets yderside. Så jeg er sygemeldt for fjorten dage mere og humper surmulende rundt.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Glædelig december!

Post by Pia »

Nedtælling også her, tre dage tilbage så har jeg ferie.

Jeg har endda fået rettet alle biologi og fysikrapporter inden ferien, så har ikke engang det hængende over hovedet, skønt!

Jeg har lige spist en pakke nougat og nu har jeg kvalme, af en eller anden sær årsag.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Glædelig december!

Post by HeidiO »

Pia wrote:Nedtælling også her, tre dage tilbage så har jeg ferie.

Jeg har endda fået rettet alle biologi og fysikrapporter inden ferien, så har ikke engang det hængende over hovedet, skønt!

Jeg har lige spist en pakke nougat og nu har jeg kvalme, af en eller anden sær årsag.


Lækkert at få ryddet bordet, så ferien kan nydes :-)

Det lyder da helt uforståeligt med kvalme efter en pakke nougat :lea:
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Glædelig december!

Post by annetteB »

fordi ALTING i eddikelage er lavet af godhed. Alt.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply