November....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: November....

Post by sinesmølf »

Søren har lige købt det nye skylanders. Jeg syntes det er godt, alt er på dansk og man behøver ikke komme og læse. Astrid, som ellers er meget unintresseret, kan også godt lide at spille det, især hvis jeg holder klogeåge-skal-jeg-ikke-lige-gøre-det-for-dig væk.

Manden har været ude af huset hele weekenden og jeg har været sammmen med børnene. Jeg har lavet så intressante ting som at sy knapper i fredag aften og lørdag gjorde jeg køkken rent helt ind bag i skabene. Men det har være en mega dejlig weekend med rigtigt meget nærvær :elsk:

i øvrigt kom der en kålsommerfugl ud af mit køleskab :plop: , så det er også blevet gjort rent
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: November....

Post by Godzilla »

Vandrørene er lagt ind i huset så de ikke fryser, og en del VVS er lavet om. Ny vandvarmer og varmekabler på et stykke af rørene ude i jorden.

En del af køkkenet var taget ned, og det tog lige 3! *skriver TRE* måneder at få det op igen, pga div. afsporinger undervejs.
Heldigvis kunne jeg låne en lejlighed at bo i i den periode. :jeanie:

Ellers mangler her stadig at få beklædt gavlen og drivhuset bliver heller ikke i år, for nu bliver det frostvejr og så kan man ikke støbe.

Men jeg kan bo her og her er hyggeligt.

I dag har jeg besøgt "Heste Liv" i Hillerød. Det var ikke særligt spændende.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November....

Post by 99E »

Godzilla wrote:Men jeg kan bo her og her er hyggeligt.

Det var godt! :mikkel:
Der ser så hyggeligt ud på de billeder, du postede, da du flyttede ind. :elsk:

Her er det sne-kuling.
Hunden ville lige ud for at gøre hundeting udenfor.
Den måtte overtales til at blive derude og rent faktisk blive færdig... :ked:
Fair nok - den var ved at blæse væk imens!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: November....

Post by Stimata Doamna »

Så kan vinteren starte, Gunilla, du er godt forberedt i år!

Ok, vinteren må godt vente lidt. Vi tager et smut til Danmark i weekenden og leger efterskoleelever i 24 timer. Der skal også bringes en pakkekalender derop, og derefter ser vi ikke datteren før til jul. Det bliver en underlig december måned........
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November....

Post by aribeth »

SÅ er der stemt... om lidt skal vi have valgflæsk! selvfølgelig!
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November....

Post by Pia »

Jeg har undervist mine 7 timer i diverse naturfag, været til brobygningsmøde med yngstebarnet i børnehaven (Han er SÅ skoleklar), hjem og tage imod en stolt Signe, der har travet på sin pony, for første gang alene!!! (Pissegod pony, er det :elsk: )

Så lave salat og lune brød og confit de canard (Tak søde Randi, den er fantastisk!) :aribeth:

Bagefter op og stemme, hjem igen og spille en runde Planes Med Jens på Wiien og så godnat til ham. Bagefter matematiklektier med ældstebarnet og nu SLASK, sofa! Tror den står på valgaften på tv i dag, spændende er det! :plop:

Hep hep De Blå!!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: November....

Post by Stimata Doamna »

Vi kørte til Danmark fredag morgen, var efterskoleelever fra fredag aften til lørdag eftermiddag, har shoppet en lille smule i Kolding, afleveret julegaver på Fyn og til sidst afleveret datteren hos familie i Sønderjylland (der er skemafri dag på efterskolen idag). Vi var hjemme kl. 1.30. Heldigvis er der først dømt arbejde i eftermiddag....

Lørdag blev dog skæmmet af en rideulykke i forbindelse med arrangementet på skolen :ked: Vi håber, at pigen er sluppet med en hjernerystelse - hun blev kastet ind i barrieren og og slog hoved og nakke. Mounted Games er en ok ide, men det er ikke alle heste, der er egnede til det.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November....

Post by Pia »

Sikke en grim oplevelse Randi, jeg håber ikke det er alvorligt.

Jeg har lige meldt Signe til ridelejr 2014, det er en lidt vildt tanke hun allerede er så stor og sårn…

*suk*

Skal AK på ridelejr til sommer?
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: November....

Post by Stimata Doamna »

Det forlyder, at det kun var en hjernerystelse. Hvilket er billigt sluppet trods alt.

Hun vil gerne på ridelejr - helst noget western. Vi får se. Hvad kan du lokke med? Og hvornår?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November....

Post by misssophie »

skal i Boxen på fredag til Depeche Mode koncert

det bliver fedt!!!
Misssophie
Post Reply