Oktober

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Oktober

Post by Anja »

Ferie... Pfyyttss... Jeg skal på kursus og i endagspraktik i udvalgte boligområder (hvilket garanteret bliver spændende). Fredag holder jeg "læsedag" med G, vi må se hvad det bliver til :-)

Det her måske: http://www.visitcopenhagen.dk/da/koeben ... aarsferien
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober

Post by Stimata Doamna »

Det er min heller ikke (hun er så 92).
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Oktober

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Min svigermor er ikke helt frisk i bøtten......*skammer sig*


Hvorfor skammer du dig over det???
Over at sige det?

Jeg har ferie i dag og i morgen. I dag går med lægebesøg og dyrlægebesøg... og tøjvask og opvask. Suk.
I morgen ingenting hele dagen, til aften skal vi til John Mayer koncert i Herning.

Havde en tid ved dyrlægen kl 14 - og så ringer de gudhjælpemig og vækker hund og mig kl 8! For så at rykke min tid til 15.40. Nå, så kunne vi jo ligeså godt stå op syntes hunden.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Oktober

Post by HHansen »

Hjemme igen efter lægebesøg. Rart at vide at det eneste jeg fejler er massiv D-vitamin mangel.. men ærgerligt at lige dét så ikke forklarer de symptomer jeg har - hjertebanken og trykken for brystet.. :mur:
Hvilket så nok peger på at det er stressrelateret.. gider sgu da for fanden ikke have stress... :brok:
Men kan godt se at jeg lige nu ikke er i et sundt arbejdsmiljø.. :tommelned:

Forsøgte at få lægen til at skrive recept på en tur til Japan - sol og fed fisk skulle jo være godt ved D-vitamin mangel.. Han syntes det var en god idé, men mente alligevel at det var bedre at tage noget kosttilskud :ehh:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Oktober

Post by Pia »

Jeg holder lige en kaffepause, jeg sidder og skriver kommentarer og karakterer til alle mine elever.

I formiddags var jeg med ungerne i biografen, vi så Flyvemaskiner. Til trods for den er enormt forudsigelig og ligner Cars til en forveksling, var jeg egentligt ok underholdt.

Om lidt skal jeg besøge en kollega, vi skal lige have klaret nogle småting. (og en æblekage)

Helle, jeg har også haft Dvitaminmangel og jeg havde også trykken for brystet og puls, der kunne mærkes i hals og hjerte. Min læge sagde der var en sammenhæng.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober

Post by Stimata Doamna »

Det er godt nok ikke en opfindsom læge, du har! Enhver kan da sige sig selv, at en tur til Japan vil være meget mere effektiv end kosttilskud :fy:

Vi har været til tandlæge og kom forbi den gode bager på vejen hjem, så som belønning for 2 x nul huller tog vi lige en pakke macaroner med hjem. Bilen trak over til højre helt selv.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Oktober

Post by HeidiO »

Jeg er lige kommet hjem efter job og en tur i motionscentret. Nu sidder jeg lige og zapper lidt rundt og nyder varmen i kroppen og at jeg har fundet nogle øvelser der gør gode ting for min ryg.

Æblekage og macarons lyder godt! -> sulten og misundelig :-)
Heidi
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Oktober

Post by 99E »

Oh, efterårsfryd!!!
Image

Image

...det er familie-aktivitet, der holder.

Og så er det altså smart at kunne komme tilbage til sin pony efter næsten to år - og opdage at den eneste forskel er, at vi alle sammen er i dårlig form.
Alt andet? Præcis som før.
Samme følsomhed, samme opmærksomhed, samme kontakt.

Og så forsøger jeg at indhente to års kærnemælksunderskud, her hvor den slags ikke koster 45 (!!!!!!!) kroner pr. liter.
Image
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Oktober

Post by HHansen »

Pia wrote:Helle, jeg har også haft Dvitaminmangel og jeg havde også trykken for brystet og puls, der kunne mærkes i hals og hjerte. Min læge sagde der var en sammenhæng.


Jeps lige præcis puls og dunken der mærkes i hals og hjerteregion.. pisse irriterende!

Men hvis det også kan gå væk når jeg nu æder enorme mængder d-vitamin så er det jo fantastisk! :jeanie:
Og i det mindste var mit EKG og alt andet de testede ok så ingen rigtig panik..

Har lige læst mig frem til at min hælspore/fodsmerter også kan skyldes d-vitamin mangel, så det kan da ende med at jeg bliver så god som ny :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Oktober

Post by Pia »

HHansen wrote:
Har lige læst mig frem til at min hælspore/fodsmerter også kan skyldes d-vitamin mangel, så det kan da ende med at jeg bliver så god som ny :hhansen:


Jeg havde også en del ledsmerter og smerter hvor musklerne hæfter på knoglerne (føles bare som 'ømme knogler') Det var også Dvitaminerne.

Hvad ligger dit tal på?

Jeg sidder med et glas rødvin, vi er lige kommet hjem fra stalden og den mindste er puttet. Den store er på ferie, så her er lidt tomt.

Randi, det er satme fejt at reklamere med de der kager! jeg VED jo de smager af himmel og fryd, det er simpelthen så snyd I har verdens bedste konditor lige i baghaven!

(Ps. gæt et ønske fra DK til den 2. :linski: )
Post Reply