Oktober

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Oktober

Post by Intunia »

Jeg har tegnet næsten 12 timer i streg..høhø
Der er evaluering på mandag, så jeg skal lige lave det, som de der børnehavebørn jeg er i gruppe med ikke har lavet.
Jeg HADER gruppearbejde.
Var det egentlig ikke noget de skulle have lært i folkeskolen eller hvad? prik prik alle I lærere.
bla bla bla
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober

Post by Stimata Doamna »

Der er jo altid nogen, der ikke hører efter i timerne :hhansen:

Og nej, jeg er ikke lærer....

Her er det rigtigt efterårsvejr - blæst, regn, sol i en eller anden form for rotationsordning (eller gruppearbejde??). Nogle gange regner det blade og helikoptere - altså helikoptere fra ahorntræer.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober

Post by udlandet »

Hundepasser i sidste øjeblik, puha. Turen til Liverpool kan starte! Shit, der er meget jeg skal nå, havde jo ikke troet at jeg kom afsted.

Endelig nyt fra advokaten om min fars bo. Hvem ved, måske måske bliver det hele klart på 1,5 års dagen for hans død....
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober

Post by udlandet »

F.U.C.K orkaner -poogift
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Oktober

Post by annetteB »

jeg har lige fået en terassevarmer....Den kom flyvende ind gennem hækken. med gasflaske og det hele. Har lagt den tilbage i naboernes have, hvor den kom fra. Men den er ikke så pæn som den har været.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober

Post by Stimata Doamna »

Så ved man da, at det er efterår. Hos os er skaderne begrænset til, at træerne har tabt en stor del af bladene. Vi har nogle blade i haven, men vindretningen var faktisk så gunstig, at de fleste blade landede på kirkegården ved siden af. Hvilket vel er i orden, når nu træerne står på den side af muren. Så er der arbejde til dem, der skal gøre kirkegården klar til det store show på fredag, hvor katolikkerne mindes de døde.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply