Oktober

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober

Post by Stimata Doamna »

Det lyder ellers kreativt, Intunia... -poogift

Vi skal snart i lufthavnen og hente barnet, hun sidder pt. i flyveren fra Amsterdam. Hun har ikke været hjemme siden midten af juli, så hun har nok også et par ting, hun savner. To ponyer fx :brok: :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Oktober

Post by Godzilla »

Har haft en fedest fødselsdag. Tog på Louisiana med moren min m.fl.
Det var hyggeligt.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober

Post by aribeth »

Intuina... det lyder som om de kunne have været med på det projekt jeg har været på i Holstebro... et innovativt tværprofessionelt projekt hvor vi skulle tænke ud af boksen, og gerne uden tanke på realitet.... røvdumt og ligegyldigt...


I dag er det lørdag... det er fucking nice!
Raxacoricofallapatorius
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Oktober

Post by Intunia »

Åhh det innovation har jeg også lige været igennem. Spild af tid...
Det giver slet ingen mening for mig, at der undervises i innovation, når al forudgående undervisning er ren kassetænkning.
Enten er man innovativ, eller også er man det ikke. !
bla bla bla
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Oktober

Post by HeidiO »

Manden og jeg har lige gravet en masse tulipanløg i jorden. Håber de kommer op, ellers har vi gjort forsøget. Indtil nu har vores have kun haft en eneste tulipan, som har set noget ensom ud.


I morgen tror jeg vi skal en tur i skoven, den er så smuk nu.

Gad godt at vi også havde efterårsferie nu, jeg trænger, men det er der ikke noget at gøre ved. Der er mange uger endnu til vores ferie.
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Oktober

Post by misssophie »

er igang med at lave nogle lave trækasser af genbrugstræ,der kan stå ved siden af hinanden, og ovenpå hinanden.

idéen er at der kan ligge æbler i enkeltlag i dem, og at de kan stå på vores lagerreoler.

jeg er lidt træt af at de ligger i flere lag i kasser og skal sorteres jævnligt fordi der altid er nogle der rådner...

har jeg nævnt at vi hvert år har ml. 50 og 100 kg æbler?.......og i år har det været et godt æbleår..
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober

Post by aribeth »

vi har gået en lang tur i skoven i dag. Samlet og spist en masse bog... der er så fedt i skoven, men jeg savner nu godt nok nogle gange at opleve den fra hesteryg.

Og så fandt vi pludselig to kyllinger!!
Den meget meget vilde høne vi har har ruget to små kyllinger ud, men hun skred da hun så os og nu er hun væk, så nu bor de på badeværelset i kattesikret kasse...
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Oktober

Post by Pia »

Total slapperdag her, tiltrængt.
Den mindste har haft lidt feber, det har også sat en dæmper på festlighederne, men hygge med Briotogbanebygning er det da blevet til.
I morgen skal vi i dyrehaven og se på krondyr, hvis ikke det regner af H til, eller feberen stadig spøger.

Vi har (Heldigvis) ikke de vilde planer i ferien, jeg skal arbejde en smule, men der bliver masser af tid til at hygge også.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober

Post by aribeth »

åh ja, det er ferie... imorgen skal jeg dog lige læse lidt... så ungerne skal afsted. Men ellers står den på afslapning og forhåbentlig en masse ro!
Onsdag kommer min fætter og hans familie fra sjælland og spiser. De skal feriere hos min mor nogle dage, jeg tror vi tager med dem i Randers Regnskov fredag, hvis vejret er dårligt.
Ellers tror jeg bare vi skal besøge min far og måske bliver der tid til at male værelser og sådan noget ovenpå.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober

Post by Stimata Doamna »

Ferie med datteren på besøg, aaaaaaaaah!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply