wuhuuuu!!! Jeg er heldig.....(god lød så grimt)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

wuhuuuu!!! Jeg er heldig.....(god lød så grimt)

Post by Lone »

Jeg har længe villet noget andet, end det jeg gør - ikke indholdsmæssigt men gerne have kollegaer - og har derfor søgt et job, hvor jeg var til samtale idag.

Og jeg fik det.... :D :D - sammen med en meget positiv udtalelse om mig og min personlige udstråling :lol: - og fik at vide, at de slet ikke var i tvivl :P - jeg blev faktisk ringet op, da de havde regnet ud at jeg var hjemme - og fik at vide at de glædede sig.

Så nu skal jeg ikke være selvstændig et stykke tid :P - og så kan T&S finde nogle andre at plage :mrgreen:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

[size=18:80f0aa8b18][color=red:80f0aa8b18]Tillykke med det nye job!![/color:80f0aa8b18][/size:80f0aa8b18] =D> :D =D> :D =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>


Hvad skal du så beskæftige dig med? Noget på computere går jeg ud fra, men hvad?

Håber du bliver glad for det. Alene det at slippe af md T&S er jo altid en gevinst. :evil:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Næh...ikke helt: jeg skal være Undervisnings - og Erhvervsvejleder - men osse undervise i It.


Det blir spændende.
Jeanie

Post by Jeanie »

=D> =D> =D> [b:55e00ea53a][color=blue:55e00ea53a][size=18:55e00ea53a]TIL LYKKE MED JOBBET[/size:55e00ea53a] [/color:55e00ea53a][/b:55e00ea53a]=D> =D> =D>

Det bliver da spændene, at prøve lidt andet et stykke tid !!

Held og lykke

Jeanie
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Tillykke!!! Lone, jeg er sikker på at der ikke er nogen der behøver at fortælle dig hvor fantastisk du er... ikke at jeg kan udtale mig om din udstråling, siden du pjækkede fra strigletræffet bare fordi du skulle være mormor [-X Men du er en af de (meget) få mennesker som jeg misunder for deres vid :idea: 8)

I øvrigt har jeg også lige fået tilbudt et nyt job i dag.

Mvh

Julie
Lone

Post by Lone »

Næh - tillykke!
Hvad skal du så foretage dig?

Være opsøgende journalist på EB?! :mrgreen: :mrgreen:

Tak for de pæne ord..... :P :P
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

[size=18:602d8b6c27][color=indigo:602d8b6c27]TILLYKKE.. =D> [/color:602d8b6c27][/size:602d8b6c27]

Det er jo skønt med nye udfordringer og nye kollegaer :D og sikken en fin titel :lol:

Jeg håber dit held smitter lidt af mig, da jeg er indkaldt til samtale på den ansøgning jeg sendte i søndags... Imorgen Torsdag kl 9 vil jeg gerne have lov til at gnubbe lidt på dit hovedet, ingen jeg skal i ilden kl 9.30
Hilsen Heidi
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Tillykke til jer begge :D

Det bliver fedt med nogle kollegaer.
Post Reply