Søster og hendes langfingerede venner

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
SpørgeJørgen
Posts: 45
Joined: Tue 14. Feb 2012 18:08

Søster og hendes langfingerede venner

Post by SpørgeJørgen »

Min søster skal i virksomhedspraktik i en forretning. Hun er uddannet i butik, men er jobsøgende nu. Jeg finder så ud af, at hun skal i praktik i min kærestes kammerats kones forretning.
Vi ved, at min søster har nogle venner, der sommetider har lange fingre, og da butikken ligger i den by vi bor, så vil det være naturligt, at de kigger forbi.

Bør vi fortælle kammeraten og hans kone, at min søster har langfingrede venner???
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Søster og hendes langfingerede venner

Post by HHansen »

Jeg ville nok ikke sige noget - hvis I er meget bekymrede så kan I måske lade et ord falde til søster - om at hun hellere må holde øje med vennerne hvis de kommer - for ellers ryger praktik og jobmuligheder nok for hende.
Selvom det jo egentlig ikke rigtig er hendes skyld at vennerne er idioter..... -poogift
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Søster og hendes langfingerede venner

Post by nanna1979 »

Jeg tænker, at det må de selv rode med :minna:

Og så kommer jeg til at tænke på min søster og håber så blot, at ts søster ikke er lige så hjernedød som min :doed:

Undskyld :kindkys:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
Post Reply