Så blev det september - den første efterårsmåned

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by 99E »

Jeg tænker, alt det der (uretmæssige) sladren-til-kommunen er en nem måde for folk at få lidt billig hævn på?
Sådan helt gratis og uforpligtende og uden man behøver se rigtige mennesker i øjnene?

:ehh:
Egentlig synes jeg det er okay at melde folk, der "rigtigt snyder".
Ligesom jeg synes det er :mikkel: at kontakte kommunen når der er nogen, der ikke behandler deres børn ordentligt.
Det er ikke altid, det "virker" - det har vi lige set heroppe, hvor en 1-årig blev kvalt af sin far - efter kommunen havde fået henvendelser fra borgerne, undersøgt sagen og ikke fundet grundlag for at fjerne barnet...
:graed:

Vi holder et lille ananasparty - Brugseni har ananas til halv pris denne uge, så der er frisk frugt (luksuuuus!) på menuen.
Vejret er til gengæld bygget af efterår og fjeldet er begyndt at blive brunt...
Det betyder så også, at lang gåtur med hunden i fjeldet = våd og snasket hund, der skal lægges til tørre på et tæppe og ikke får lov til at putte i sofaen. Det er nærmest hundemishandling...
:anonym:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Ane »

bla bla..

jeg har snart fødselsdag, og hestene har det godt, og jeg har pissetravlt og skal snart til Atlanta.. tiden går for hurtigt altså..

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by 99E »

I disse dage, hvor der er kommet nye kostråd, som debatteres grundigt, morer jeg mig med at støve den særlige grønlandske pyramide fra 1982 af:


Image


Så kan man more sig over, at i "Spis mest"-feltet er der skibskiks/en beskøjt (det er den firkantede dims med huller), tørfisk og hvad der ligner en hvalbøf...
I mellemlaget er der naturligvis sortebær, blåbær og kvan - og ost (der har været statsstøttet for at holde prisen nede) og hvad jeg tror skal forestille enten grønlandspost eller rosenrod.
Mælk og yoghurt? Det er dyre importvarer, derfor er de i "spis mindst"-feltet... :viben:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by HeidiO »

Jeg nyder en alene-hjemme aften, det er faktisk dejligt en gang i mellem. Så jeg vil finde mig en bog at gå i gang med :-)

Det synes jeg bestemt jeg har fortjent i dag...
Jeg kom hjem til en hund, der havde haft dårlig mave i hele entréen - puhh jeg havde sgu mest lyst til at køre min vej igen, fy for pokker :traet:
Heidi
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by udlandet »

Har været til møde i den lokale vælger forening. Det egner jeg mig ikke til, alt for meget temperament. Tror jeg skal takke nej til at lade mig opstillle
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Ane »

99e

:askepot: :askepot: :jeanie:
hvad er det for terninger i bunden 99e? og hvad er det der er på kniven øverst!

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by aribeth »

jeg synes det ligner leverpostej på kniven... terningerne, er det sæl?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by 99E »

aribeth wrote:jeg synes det ligner leverpostej på kniven... terningerne, er det sæl?

Det på kniven kunne være leverpostej - jeg ved det ikke.
Jeg vil gætte på ternene er enten isbjørne- eller sællever - men det er rent gætværk.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Ane »

jeg var ude i noget med bouillonterninger :hhansen:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply