Så blev det september - den første efterårsmåned

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by nanna1979 »

Og det samme blev vejret :peg:
Det regner, rusker og er efterårsagtigt :traet:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Stimata Doamna »

Her skinner solen, og der er meldt godt hele næste uge - op til 27-28 grader midt på ugen :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by nanna1979 »

Stimata Doamna wrote:Her skinner solen, og der er meldt godt hele næste uge - op til 27-28 grader midt på ugen :-)

Det var bare ikke sødt det der :mettebo: :mettebo:

Jeg vil os ha godt vejr igen :graed:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by annetteB »

det bliver sikkert godt vejr igen, så snart Århus Festuge er overstået. Hvorfor skal det bare ALTID være koldt og blæsende i den ene uge?
:brok:

Har idag spillet mad-tetris: Zanne kom forbi med en masse dejligt oksekød til mig, som jeg med begrønset held har forsøgt at få puttet i fryseren. Ken regne ud, hvad den kommende uges menu bliver: Alt dét, som IKKE kunne være i fryseren mere, efter at jeg moslede oksekøddet derned.
En kamsteg, 3 pakker rødvinsmarineret skinkesnitsel, en pakke lammepølser og hele pakken med kraftben.


ida er flyttet ud og sammen med sin søde kæreste. Jon er flyttet ned på Idas gamle værelse og jeg er i gang med at gøre et gæsteværelse ud af Jons gamle værelse.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Godzilla »

Jeg var en tur til høstmarked på Grantoftegård med æseldyrene. Det blev en ret kort fornøjelse da det begynde at tisse ned. Æsler er ikke vandtætte så det er ikke særlig sjovt at stå ude i regnvejr.
Men de gjorde stor lykke så længe det varede, især hos børnene.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Godzilla »

Jeg var en tur til høstmarked på Grantoftegård med æseldyrene. Det blev en ret kort fornøjelse da det begynde at tisse ned. Æsler er ikke vandtætte så det er ikke særlig sjovt at stå ude i regnvejr.
Men de gjorde stor lykke så længe det varede, især hos børnene.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Godzilla »

Jeg var en tur til høstmarked på Grantoftegård med æseldyrene. Det blev en ret kort fornøjelse da det begynde at tisse ned. Æsler er ikke vandtætte så det er ikke særlig sjovt at stå ude i regnvejr.
Men de gjorde stor lykke så længe det varede, især hos børnene.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Annemaja »

Jeps - så blev det september. En vidunderlig sommer er alt for hurtigt blevet til starten på efterår.

Er begyndt at ride kontinuerligt på mine heste igen, hvilket både de og jeg nyder i fulde drag efter al for lang tid i min gider ikke ride mode.... Det giver mig glæde og livskvalitet igen - og samtidig sorg og ked af det hed fordi jeg føler jeg har svigtet dem pga manglende overskud alt for længe. Måske dumt - for de har hygget, blevet striglet, nusset og fodret osv.... men jeg har sgu ikke orket at ride fast - og jeg kan mærke de elsker at vi sammen er på igen.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Stimata Doamna »

Jeg har for første gang i en evighed redet Alfa to dage i træk (i morgen vender jeg hende om, så det skubber). Hun synes, at det er godt :-)

Fidalgo har fået sin næsten daglige omgang frihedsdresur, og så prøvede jeg lige de lange tøjler af. Det skal nok blive godt!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Stimata Doamna »

Nå ja, og så har vi hængt plastikgardiner op i boksene mellem boks og paddock. Det er de lynhurtigt blevet fortrolige med begge to. Alfa først, men hun kendte også princippet på forhånd - snyyyyyyd :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply