Så er det høsttid - august ligger foran os

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Lena »

Har samlet lort.......

Jeg håber da at du snart får nogen til at kikke på din hånd.........
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by HeidiO »

God bedring med hånden Helle!


Randi: Det bliver starten på en ny del af livet for jer alle, håber din datter kommer til at trives i det danske :-)
Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by HHansen »

4 timer tog det, så kom jeg ind... og der var ikke noget brud. Så fik jeg 2 stykker plaster om fingrene. Det lunne jeg nok selv have gjort hurtigere :linski:
Men ok, det er da rart det er checket....
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by misssophie »

øv mand, 4 timer! det var da ulideligt!

god bedring!
Misssophie
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by HeidiO »

Lang men alligevel hyggelig lørdag, når man lige ser bort fra at jeg havde glemt at slå alarmen fra i telefonen, så den gik i gang kl 5.30 - der blev jeg godt nok lidt træt af mig selv :hhansen:

Vores tømrer kom i morges og satte en ny dør i vores anneks, så dukkede min søster og svoger op til kaffe, som blev til frokost og eftermiddagshygge.
Da de smuttede igen tog vi en tur forbi min svigermor til en kop kaffe, så ud at handle og ja - så var den dag gået.

Nå ja, jeg har også nået at melde mig til et kørekursus med Liselotte Watson, det bliver spændende. Jeg tænker at Ninna skal tilkøres på et tidspunkt, men jeg ved faktisk ikke noget om kørsel, så det var en fin mulighed for at få mere at vide.

Nu har vi lige spist et par gode tournedos med ristede svampe og ovnkartofler :aribeth:
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Pia »

God bedring med hånden Hansen.

Havearkitekten har været forbi i dag, han har mange vildt gode ideer til vores grund, det bliver så godt!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Lena »

Vi er HELT færdige.......... og halvfærdige!

Faktisk på vej i seng... Det har været en produktiv dag!

Image
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by udlandet »

Öv med hånden! Liselotte Watson er bare så dygtig, Heidi. Hun har jo virkelig fået det med kørsel med med modermælken, hele familien kører jo.
Jeg er fuldstændig smadret, hele weekenden med spejder loppe marked. Jeg vil tro at jeg har fattet omkring 70 flyttekasser med bøger op. Men dejligt at der kommer penge i kassen. Og det gjorde der. Henning Mankell havde været så venlig at dönere en masse ting, det trak folk! Imorgen starter mindste pode i gymnasiet, underligt. Har snart bare store børn.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Ane »

har stadig ferie - det er skønt, i går gik vi en længere tur med Arthur i bærestolen i Gribskov og i dag har jeg redet, lavet årets første gl.dags æblekage og kalket stald..

det ser godt ud Lena :askepot:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by aribeth »

min mormor er død... igår blev hun puttet i kiste og sunget ud og kørt til kapellet. Jeg kørte med i rustvognen, så har jeg også prøvet det.

Fredag skal hun begraves, lørdag skal jeg være showmanager til DWF DM i westernridning på Favrskov Rideklub, det tidligere Hadsten og omegns rideklub. Hvis nogen har lyst til at se et westernstævne, så er det på lørdag fra klokken 9.00
Raxacoricofallapatorius
Post Reply