Så er det høsttid - august ligger foran os

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Lena »

Ane wrote:Missophie for pokker - håber du bliver fri for smerter efter operation. Det lyder ikke som nogen spøg.

Jeg har ferie - herhjemme - det er fedt. stalden er blevet malet nøddebrun og nu har jeg pudset de indvendige (slidte) mure op. Alt det jeg ikke kunne nå sidste år. Når det er tørret skal der kalkes. Det bliver super flot.

Udvendig
Image

I dag var vi i den blå planet - troede det ville være helt roligt her efter skolerne er startet igen - det var det ikke - hold fast et leben. Men fint sted.



Har du ikke flere billeder af din stald?

Det ser godt ud!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Pia »

Flot stald! jeg vil også gerne se den inde fra.

Jeg håber det bedste for dig Missophie!

Hvor er billederne fra DIT staldbyggeri henne, Lena ? ;-)

Vi fredagshygger, med Den bestøvlede kat, slik (mest til ungerne) og flæskesvær fra slagteren.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Pia »

Nåe ja, jeg har også skudt med min riffel for første gang, i dag. Nøj den er fed!

I morgen skal jeg vist på skydebanen :atengstedt:
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Ane »

Fronten er brædder med to stalddøre i, derover et udhæng. Indeni er der to bokse, thats it. Det er en genial stald, det eneste jeg mangler er noget foderopbevaring.

Jeg får taget nogle billeder en af dagene

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by HHansen »

Jeg har kvadret min højre hånd i torsdags, og den bliver bare ikke bedre... :brok:

Hunden ville forsvare os mod en agressiv golden retriever der gjorde udfald mod os (min hun var sat på plads ved siden af mig mens den anden hund passerede) Idét min hund så alligevel springer frem mod den truende hund - får hun væltet mig :brok:
Og da jeg har fat i håndtaget på flexlinen, så er det mine knoer på højre hånd der rammer gruset...
Jeg har en hudafskrabning og regnede med at det bare var det.. men i løbet af torsdag hævede hånden så man ikke kan se knoerne, og den hævelse er der stadig. Jeg kan bevæge alle fingre - men belastning på ringfinger og lillefinger gør ondt..

Så nu sidder jeg og overvejer om jeg skal ringe til lægevagten og høre om jeg skal besøge skadestuen... :hva:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by HHansen »

Ringede til lægevagten og de ville gerne lige se på hånden. Så nu sidder jeg i horsens og venter på at komme ind ....
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by aribeth »

fedest hva Helle!

Vi skal ud og se Max og Milos nye kusine i dag.... og rydde op og gøre rent og sige hej til min søster som er hjemme på besøg og lave mad og passe min mors kat og fodre får og have børn i bad og jeg skal bage en kage til imorgen og og og og og....
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Lena »

Mit staldbyggeri........ joh, det har jeg da vist glemt at flashe herinde.......

Jeg har tiltusket mig et foderrum ved at rydde op i HrG´s rum ved siden af brændeskuret. Jeg kan ikke have stråfoder derinde, men det får jeg muligvis plads til ved siden af stalden og så kan jeg have en åben wrap i stalden.

Jeg har haft Ældste med og hente wrap....... dejlig tur!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by HHansen »

Hold nu kæft der er lang ventetid sådan et sted.... Lægen ville ikke udelukke et brud, så nu har jeg fået taget røntgen og venter på at en læge får set på det ...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Stimata Doamna »

Føj for pokker, Helle! Håber, at du snart kommer igennem møllen!

Her skriver vi navn i tøj, pakker osv. I går fik datteren så officielt bopæl i Danmark.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply