Så er det høsttid - august ligger foran os

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by 99E »

misssophie wrote:det er kombinationen af en diskusprolabs, og gigt i et rygled som gør at knoglen er vokset ind i kanalen

Jeg tænker: AV!!!
:brok:

Både av nu, av til operation og av i fremtiden.
:nej:

Jeg er træt, gennemgnasket af myg og bidefluer og træt.
Men i det mindste lugter jeg ikke mere - så meget.
Det lange, varme bad, jeg tog da jeg kom hjem, var tiltrængt... :askepot:

Image
(Heldigvis havde jeg også et rigtigt kamera med til at forsøge at fange noget af den flotte natur...)

Jeg kan afsløre at:
Grønlandske elve er kolde. Især når man vader barbenet rundt i dem for at finde ørreder at håndfange under brinken.
Grønlandske nætter er somme tider kolde. Det er godt, vi har købt soveposer, der egentlig er lidt varmere end vores "behov" - ret mange af de deltagende tæskefrøs i går nat - jeg gjorde ikke...
Grønlandske somre er fyldt med myg og bidefluer/knot. Myggenet FTW. Det betyder så at stort set alle billeder fra turen er formummede skikkelser med besynderlige "poser" over hovedet, så man ingen ansigtstræk kan skelne.
Grønlanske somre er også fyldt med sortebær, blåbær og bålrøget ørred. Og dét er ikke så skidt endda.

Nåhja... Og så skal jeg nok ikke sige mit job op for at blive professionel kongespils-/vikingespils-spiller liiiige med det første.
Jeg er nærmest imponerende ringe til at vælte træklodser ved at kaste med rundstokstykker...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by misssophie »

sikke en masse oplevelser i får med hjem fra Grønland Ninie, oplevelser for livet!

vi holder ugers sommerferie om uger,- dvs. at det sikkert bliver til oktober jeg skal opereres,- så det kan da godt være at det bliver til ølfesten i München!
Misssophie
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Anita »

Tæller ned til FERIE !! nu kun 2½ arbejdsdag tilbage.
Damn det bliver godt...
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Pia »

Vi har haft en fantastisk skøn sommerferie, super vejr, fede oplevelser og MASSER af afslapning.

Nu står den på arbejde, hvilket ikke er helt tosset, jeg har fået et ret godt (læs nørdet) skema i år, så jeg hygger mig i naturfagslokalerne med en masse målrettede og engagerede afgangselever.

Om lidt skal jeg til Jagttegn.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Intunia »

Hvad vil det egentlig sige at være nørdet?
bla bla bla
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Stimata Doamna »

Det er det moderne udtryk for at være fagidiot :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by udlandet »

Ih, hvor er der mange helte der står frem nu, Helte der hele tiden har vist alt om mishandlede heste :opkast:
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Ane »

Missophie for pokker - håber du bliver fri for smerter efter operation. Det lyder ikke som nogen spøg.

Jeg har ferie - herhjemme - det er fedt. stalden er blevet malet nøddebrun og nu har jeg pudset de indvendige (slidte) mure op. Alt det jeg ikke kunne nå sidste år. Når det er tørret skal der kalkes. Det bliver super flot.

Udvendig
Image

I dag var vi i den blå planet - troede det ville være helt roligt her efter skolerne er startet igen - det var det ikke - hold fast et leben. Men fint sted.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by lonek »

Hehe, udlandet - vi er meget enige! ;-) men tilgengæld synes jeg det er rigtig fint, der nu kommer fokus på hvor meget skidt, der kan gemmes bag et stort navn...
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Så er det høsttid - august ligger foran os

Post by Godzilla »

Øv, Sophie, det der er ikke godt :ked: Kikkertop lyder som en god option synes jeg. Egentlig underligt at ingen i DK kan laven sådan en, ret utjekket. :tommelned:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply