Hvilket mobilselskab?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Hvilket mobilselskab?

Post by Stimata Doamna »

Datteren flytter til Danmark sådan lige om lidt, og hun skal vel have sig en mobiltelefon med abonnement på et eller andet sæt. Kunne striglerne give mig noget input til anbefalelsesværdig teleselskaber? Hun skal opholde sig i det sydlige Jylland, så det vil være godt med et selskab, der rent faktisk har dækning i det område :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Hvilket mobilselskab?

Post by Stimata Doamna »

Telenor er det tidligere Telia, eller hur?

Fint nok med et 4G-abonnement, men der er ikke 4G-dækning inden for miles omkreds af efterskolen, så ... :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Hvilket mobilselskab?

Post by HeidiO »

Telenor er det tidligere Sonofon...

Telenor er igang med at sammenlægge deres mastenet med Telia, og har været det læææænge, sidst jeg klagede over dækningen hos dem fik jeg at vide, at de i flere områder af Jylland er færdige men at tidshorisonten for Sjælland er uvis.
Heidi
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Hvilket mobilselskab?

Post by Dorte Hansen »

Callme har god dækning hernede..

Vi har endnu ikke oplevet problemer nogen steder.

Og så har de nogen gode abbonementer, med fine priser, og deres reklame slogan er ret rammende for tiden...

http://www.callme.dk/
Nu med køter-bande!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Hvilket mobilselskab?

Post by Stimata Doamna »

Så må det hellere blive Callme, så hun kan få fat på dig, inden hun lige cykler ned til dig til lagkage og hundeklapning :hhansen:

Jeg må prøve at sammenligne lidt. Også telefoner. Hun er glad for sin iPhone 4, men den er ved at have et par år på bagen...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvilket mobilselskab?

Post by annetteB »

Randi, hvis din datter skal have ny telefon, så vil jeg muligvis være interesseret i at købe den "gamle" iPhone4 til min datter - du må gerne give lyd, hvis det kommer dertil :-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Hvilket mobilselskab?

Post by Dorte Hansen »

Hun kommer bare..

Hvor er det hun skal på skole???
Nu med køter-bande!
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Hvilket mobilselskab?

Post by Susmh »

Jeg ville foreslå et selskab under TDC, fordi det er normalt dem der har bedst dækning.
Et bud kunne være Telmore eller Onfone, de er begge relativt billige og man kan tanke op via internettet.
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvilket mobilselskab?

Post by annetteB »

telmore har jeg brugt i årevis og kan kun anbefale dem.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Hvilket mobilselskab?

Post by aribeth »

Telmore var jeg glad for... Men absolut INGEN dækning her... Upraktisk. Callme har masser af dækning her, men falder ud overalt... Men pt har jeg callme. Tror nok det er telestyrelsens hjemmeside man kan se et dækningskort som rent faktisk er reelt.
Raxacoricofallapatorius
Post Reply