kjolehjælp

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: kjolehjælp

Post by HHansen »

på trendsales kan man iøvrigt finde masser af gallakjoler i alle størrelser, farver og priser. :ide:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: kjolehjælp

Post by BeritH »

Prøv at kigge her: http://www.zalando.dk/katalog/?q=gallakjole&qs=1

Der er faktisk en del kjoler til rimelige priser.

God fornøjelse :-)

/Berit
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: kjolehjælp

Post by annetteB »

mange tak skal i have....men de der kjoler i linksene - er de virkeligt PÆNE?? Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle proppes ned i sådan et pastelfarvet tylshelvede?? Så vil jeg da først komme til at ligne en gammel kost?

Intunias formiddagskjoleforslag er gemt - hvis ikke jeg ser bare rimeligt fornuftig ud i Leas!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: kjolehjælp

Post by annetteB »

og tusind tak for tilbuddet om at måtte låne, Helle :elsk:
Men du har desværre nok ret i, at der er for stor forskel mellem højde og facon på os to, til at eksperimentet falder heldigt ud.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: kjolehjælp

Post by HHansen »

annetteB wrote:mange tak skal i have....men de der kjoler i linksene - er de virkeligt PÆNE?? Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle proppes ned i sådan et pastelfarvet tylshelvede?? Så vil jeg da først komme til at ligne en gammel kost?

Intunias formiddagskjoleforslag er gemt - hvis ikke jeg ser bare rimeligt fornuftig ud i Leas!


NOGEN af dem er pæne :askepot:
Og ville sikkert også være pæne på dig - men der er også rigtig mange tyl-rædsler i lyserød! :plop:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: kjolehjælp

Post by Lena »

annetteB wrote:mange tak skal i have....men de der kjoler i linksene - er de virkeligt PÆNE?? Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle proppes ned i sådan et pastelfarvet tylshelvede?? Så vil jeg da først komme til at ligne en gammel kost?

Intunias formiddagskjoleforslag er gemt - hvis ikke jeg ser bare rimeligt fornuftig ud i Leas!


Nææh........ de er ikke pæne!!

Jeg håber at du har god tid til at finde kjolen.....

Hvilken størrelse kost er du endt med at blive? For jeg kan se at der kun er 34 og 32 tilbage i Intunias forslag.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: kjolehjælp

Post by annetteB »

nå, så må Leas kjole hellere passe mig - for jeg er endt mellem 36 og 38...medmindre det er Karen Millen, for da er jeg en 40.
(det tøj er skabt til mennesker uden ribben. og skuldre)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: kjolehjælp

Post by annetteB »

Idag har jeg det heldigvis meget bedre. Har besluttet mig for mine to Usual Suspects - begge i sort. Basta. De er smukke og klæder mig godt og i anledning af de særlige omstændigheder vil jeg sætte håret op, få ordnet negle og lægge en anden makeup end jeg plejer.
Og så vil jeg medbringe min morsomste mandeven som ledsager - så kan vi være fejlpåklædte sammen.
Og more os.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply