Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by Pia »

Skønne billeder Mette!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by BeritH »

I dag har jeg været inde og hilse på mine nye kolleger. Stemningen er bare rigtig god, så jeg tror jeg bliver rigtig glad for det. Indholdet i jobbet er superspændende - og nå ja, så er der også en markant lønstigning i forhold til mig gamle job. - det kan vist ikke blive meget bedre :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by aribeth »

Franz og jeg hænger ud i sofaen i dag!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by Stimata Doamna »

Vi har været i Venedig i dag - nu står den på brusebad, derefter drinks og hængekøje.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by udlandet »

Hjemvendt fra lejr for gamle spejdere. Hvad skal man med familie når man har så gode venner. Jeg føler at jeg er blevet et mere helt menneske i løbet af de dage :jeanie: Vi måtte tage direkte hjem fra det jyske og ikke til Holland som planlagt. Sønnen skulle vidne i retten. Vi mødte op i god tid og talte med en vidne støtte person, hun var genial. Viste os kort over retsalen og forklarede alt. 10 minutter inden vi kom ind kom dommeren og fortalte at de var meget forsinkede. Det var ikke bare et slagsmål mellem 2 16 årige. Det kom frem hvorfor min søns kammerat havde slået på den anden. Den anden havde raget (igen!) på hans 12 årige søster. Der lå en anmeldelse på det, men også en anmeldese på voldtægt af en 12 årig pige. Så sagen var pludselig blevet en hel anden. Vi satte os til at vente, men næste gang de kom ud fik vi besked på at der ikke skulle vidnes. Det var ikke nødvendigt. Lidt surt med vores Hollands rejse, men dejligt at sønnen ikke skulle vidne. Vi fik så lov at gå ind og høre det sidste. Godt at jeg ikke er forældre til den knægt. Men jeg har meget svært ved at have ondt af dem, de har vidst i årevis, siden han var lille at noget ikke var rigtigt i hans hoved. Men de har bare flyttet ham rundt fra skole til skole og på den måde undgået at der blev gjort noget ved det. Skræmmende at det kan lade sig gøre, men det er jo ligesom en vis sag i det Sønderjyske om igen :opkast:
Sønnens kammerat får dom på mandag, den er svær. Han har jo gjort noget forkert ved at slå, men....
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by aribeth »

Var i Klitmøller igår og se clinic med Jenny Hansson og hilse på gamle og nye venner.

Sjovt at være i selskab med en skotte en amerikansk malaysier, tyskere, svenskere, nordmænd, sjællændere og jyder. Vidunderlige sprog og accenter i en stor pærevælling.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by aribeth »

Fladedag i dag. Fest hele natten, så i dag ingenting. Vi har badet i badebassinet og hængt ud på terassen og i sofaen.
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by misssophie »

har høstet hø, malet, tapetseret, hentet træ til væg, været i køkkenhaven osv osv osv

nej, det blev ikke til så meget afslapning i denne weekend...
Misssophie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by 99E »

Vi har til gengæld haft total afslapningsweekend... :hhansen:

Fredag var vi til farvelfest for et par af Mikkels kolleger, der stopper her i sommer... Lækker thai-mad og godt selskab.

I går fik vi købt ind, prøvet "månedens kaffe" på cafeen, var på biblioteket og den slags hyggelige ting... Vi lavede verdens bedste, nemme pastaret (den der med tomater, fløde og citron, som vi engang ved et strigletræf fik et eller andet sted)...

Og i dag har vi sovet længe, videochattet med familien og jeg har slanget mig i solen på dækket af båden (så meget som man nu kan dét i en jolle) mens Mikkel har justeret bakgearet, så vi alle sammen har bedre chance for at komme ind på plads (og ud...)...
Vi er begge to propmætte af en sindssygt lækker blomkålssuppe, som om lidt kommer ind på Striglekogebogen. :aribeth:

Jeg overvejer at anskaffe mig noget badetøj.
Min lænd driller - og jeg får noget akupunkturbehandling på hospitalet mod det, og det hjælper.
Men de bliver ved med at sige irriterende ting om at træning i vand (adrk!) ville være sundt og godt.
Og der ER jo rent faktisk en svømmehal i byen...
(Aquajogging mm i fra stranden er nok... ikke en god ide...)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by udlandet »

Så er alle papirer på min hus hus skrevet, mangler bare købers advokats godkendelse :jeanie: Skal helvede endelig slutte. Prisen på huset, hold da op de får et billigt hus. Men det føles som den rigtige køber, jeg er bare SÅ glad.
Post Reply